negatief??

Hoi dames,

Ik heb een vraag. Ik ben nu twee weken overtijd en mijn testen zijn negatief. Wat moet ik nu doen?Ik ben in januari gestopt met de pil, zou dat ermee te maken hebben? Ik voel me moe en ben af en toe duizelig.
Weten jullie raad?
Jolanda

Het kan nog wel een paar maanden duren, nadat je gestopt bent met de pil. Je hormonen zijnnog in de war. Misschien na een half jaar komt het op gang. Daarna krijg je primalut of clomid van de docter en krijg je je eerste mensturatie weer.
Afwachten dus.
Ik heb daar ook lang van gebaald zeg.Succes

Ik wil er nog wel bijzetten dat mijn 1e/2e en 3e menstruatie na het stoppen met de pil wel netjes waren. Iets later dan anders. Aagje bedankt voor je reactie!

Jolanda,
Vond je bovenstaande reactie niet deprimerend? Ik zit precies in hetzelfde schuitje als jij en ik denk gewoon dat ik wel misschien een beetje zwanger ben. Ik ben nu een paar dagen overtijd. Als ik iets gegeten heb, wordt ik misselijk. Ook heb ik buikpijn gehad, ongi pijn maar er kwam niks. Waarom ben je gewoon niet zwanger? Ik zou naar de dokter gaan voor een test, dan weet je het zeker.
Als ik jou was, zou ik toch enorm veel hoop hebben. Je bent tot nu toe regelmatig, net als ik. Waarom zou je dan ineens onregelmatig worden? En je hebt toch klachten? Ik zou gelijk naar de dokter gaan. Succes

Terug
Bovenaan