NEGATIEF

hallo allemaal

ja waar ik al bang voor was is uitgekomen
ik heb getest en het was NEGATIEF
ben best wel teleurgesteld ondanks ik geen klachten had
maar goed ook nog geen ongi.
ben nu 2 dagen overtijd dus eigenlijk had ie aan moeten slaan toch (als ik zwanger was geweest)
dat mijn ongi dan maar komt hier wordt ik ook knetter van
mijn temp. was vanmorgen nog wel 37.
maar ja een test liegt niet
groetjes van een teleurgestelde debra
 
hoi debra,

ik weet precies hoe je je nu voelt, ik werd gisteren ongi, en had ook gedacht dat het toch positief zou zijn!
ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar dat gaat moeilijk als je lichaam nu alle symptomen gaat geven van een ongi!!
aangezien jij dit nog niet hebt (da's goed toch!) probeer ff met wat anders bezig te zijn! (moeilijk ja, dat weet ik).
als je over een paar dagen nog niet ongi bent probeer dan een nieuwe test....soms is het hcg te laag om al positief te testen. ze zeggen dat je na 10 dagen pas goed kunt zien of het positief is.

succes!
xx kimpansee!
 
Balen he? Maar zoals Kimpansee zegt, je weet maar nooit. De rode brigade is het echte bewijs dat het niet zo is denk ik. Dus wacht nog even. Ik moet straks een test halen, maar stel het zolang mogelijk uit omdat ik bang ben dat het bij mij ondanks 5 dagen overtijd , mis is omdat ik zoveel kramp en gezeur heb gehad in mijn buik. Maar ja, ik hou jullie op de hoogte..... xxx
 
Hoi Debra,

Het kan inderdaad zo zijn dat jouw lichaam nog te weinig Hcg hormoon heeft aangemaakt. Dus zolang jouw ongie er nog niet is, is er hoop hoor!
Als het nog een paar dagen weg blijft zeker nog eens opnieuw testen. Ondertussen zal ik voor je duimen.

Groetjes Dianne
 
hallo allemaal

:):):):):)
ben denk ik blij
ik vertelde van die lichte streep die ik dacht te zien
nou hij is nu wat duidelijker
gelijk naar de ha gebeld
ze zei welke streep dan ook licht of niet op rekenen dat je toch zwanger bent.
en dat het inderdaad kan dat ik nog te weinig hormonen heb
hun rekenen op 10 dagen overtijd
ik wil nog niet te blij zijn
dus doe over een paar dagen een nieuwe test hou jullie zeker op de hoogte
groetjes een beetje blije debra
 
was dus vergeten te vertellen van die lichte streep dacht dat ik die zag omdat ik die wou zien
maar ik zag die lichte streep dus gelijk binnen 5 minuten maar alleen bij bepaalde lichtval dus ik had zoiets van ik zie die omdat ik die wil zien
vandaar
ik wacht vol spanning op jullie reacties oke
groetjes debra
 
Terug
Bovenaan