Negatief

:-((( Dag dames, heb gisteren na aandringen van mijn liefde getest en het was negatief..... Zakte door de grond. Ik weet het niet meer hoor. Ik heb nog geen ongi en zo. Ik kan maandag pas naar mijn ha bellen , dan is hij terug van vak. Ik bendepri hiervan, wat een stom lichaam. !e test 3 dagen voor nod. @e test 5 dagen na nod. laatste test gisteren, 13 dagen na nod. Alles negatief. Het zij zo. Bedankt voor jullie positieve steun, ik baal even heeeeel erg. Dikke kussen en tot laat vandaag.XXX
 
Hoi Crienie,

Ik begrijp dat je je zo voelt, maar ik zou de moed niet laten totdat je het "echte" bewijs hebt dat je niet zwanger bent. Misschien heb je gewoon nog niet genoeg hormonen in je urine dat de test het nog niet aan kan geven.

Ik duim voor je, want wens iedereen het geluk van een zwangerschap toe.
En helemaal als het zo gewenst is en er zoveel moeite voor word gedaan.

Heel veel sterkte en houd de moed erin!!!

Liefs Angela
 
Hey Crienie,


Wat een teleurstelling zeg! Maar net als Angela zegt, it isn't over untill the red devils are there! Wel spijtig dat je nog moet wachten tot maandag voor je nr je HA kan gaan. Ik zou zeker een bloedtest doen hoor, dan ben je zeker hé! En als het zo niet is deze maand vol goede moed naar de volgende ronde hoor, de moed niet laten zakken, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, de 1 al wat langer dan de andere maar onze steun heb je!
 
Nou meissie wat vervelend.Maar geef de moed niet op hoor, blijf er in geloven, zolang je nog niet ongi bent.
Al is dat natuurlijk wel moeilijk.

Heel veel sterkte

Veel liefs
Brenda
 
Hoi
lieve crienie, niet de moed laten zakken, hoor.
het is natuurlijk heel teleurstellend maar toch zeker niet je laatste kans en als je niet ongi bent,kan het zelfs zo zijn dat het bij jou wat langer duurt voor je pos. test.

Liefs Jeanette
 
hoi,

ik had vorige maand precies hetzelfde, ik was 14 dagen overtijd en ben bloed gaan prikken omdat ze daar altijd meer uit kunnen zien.... helaas ik ben nog niet zwanger, ik wil je je moed niet laten verliezen maar probeer er ook niet teveel van verwachten, dat ik namelijk wel en dan komt het hard aan!

heeel veeel succes
 
Terug
Bovenaan