negatief

Hallo,

Rond 7 juli was mijn NOD en ik ben nog steeds niet ongi. Vanmorgen een test gedaan maar die was negatief. Dus de rode mannetjes zullen in het weekend wel weer komen denk ik.

Helaas...op naar de volgende ronde.

Tatjana: ik las dat er bij jou ook nog niks te zien was. Is wel zenuwen hoor tot de test, maar ik ben blij dat ik hem gedaan heb. Heb je tenminste zekerheid. Ik zal nog steeds voor je duimen.

succes en ook voor alle anderen.
liefs, Ivy
 
hoi ivy

ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar mocht je het weekend niet ongi worden dan kun je ook gewoon te vroeg hebben getest!!
de gyn zegt ook dat je het beste kunt testen als je 10 dgn overtijd bent!!

je moet het niet zosnel opgeven met: helaas...op naar de volgende ronde!
zolang je nog niet ongi bent komt er nog geen volgende ronde!!
ja toch??

succes xx kimpansee
 
Ik ben het met Kimpansee eens. Je wilt natuurlijk meteen een positieve test, wat ik m'n heel goed kan voorstellen.
Maar zolang je nog niet ongi bent zit je nog in de race.

Heel veel succes
Veel liefs
Brenda
 
Ik hoop echt dat het een 'valse' negative test was. Ik zou inderdaad als ik jou was nog een iestsie pietsie hoop hebben en later nog eens testen.

IK DUIM VOOR JE !!!!!!

Liefs, Ank
 
Leuk dat jullie zo positief zijn...inderdaad misschien ben ik wel te vroeg met testen, maar ik probeer me niet te blij te maken, anders valt het straks zo tegen...
ik wacht nu in ieder geval nog een weekje....even afwachten dus...

bedankt voor jullie lieve berichtjes.
liefs, Ivy
 
Wie weet heb je inderdaad nog iets te vroeg getest en heb je over een paar dagen wel een positieve. Je moet je ook niet te blij maken want zoals je zelf al zei kan je nog altijd ongi worden maar ik denk dat we allemaal wel weten hoe moeilijk het is om toch niet een beetje te hopen en blij te zijn als je overtijd bent. Ik ga hard duimen voor je.

Veel liefs Henriette
 
Terug
Bovenaan