negatief

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben nu 2 dagen overtijd (nog bij niets dus!) maar ik kon al niet meer wachten en ik heb een test gedaan. Negatief! Ik voel verder niets bijzonders eigenlijk... Ben ik nu gewoon te laat of kan ik toch nog zwanger zijn??? Wie heeft dit ook wel eens gehad!

Groetjes,
Suus

Lieve anoniem,

Ben je pas gestopt met de pil???
Ben nu al 98 dagen overtijd, dus ken wel wat van negatieve testen. Wacht gewoon nog een paar dagen of en doe dan nog eens een test en als het echt lang duurt en de testen blijven negatief, ga dan eens langs bij je ha. Die van mij vertelde dat ze al 3 vrouwen had meegemaakt die altijd maar negatieve teste hadden en uiteindlijk waren de testen bij de dokter posi, dus,... Maar ik zou gewoon nog een aantal dagen afwachten.
grtjs,
Bea

Lieve anoniem,
ik probeer al 2,5 jaar zwanger te worden en telkens was het weer mis. Afgelopen maand was ik in de 7de hemel omdat ik overtijd was; 2 dagen. Ik ben altijd netjes optijd dus dit was erg spannend. Op de 3de dag werd ik ongesteld, helaas! Ik hoop voor jou dat het bij jou anders loopt dan bij mij en dat je wel zwanger bent. Je hoeft niet altijd last te hebben van kwaaltjes enzo, dus wie weet.
Ik zal voor je duimen.
Groetjes Sharon

Terug
Bovenaan