NEGATIEF

A

Anoniem

Guest
Balen Balen Balen,
Ik werd zo aangestoken door Inge hahaha die positief testen 4 dagen over tijd dat ik dacht: NOU, dan moet het met drie ook wel kunnen, maar helaas....lekker ongeduldig was ik en heb net getest en negatief dus!!!
Ongesteld ben ik ook nog niet en heb sterk het gevoel toch zwanger te zijn dussseee had bij voorbaat al een dubbele test gekocht dus de tweede houden we maar even droog :) tot aankomend weekend, zondagmorgen denk ik maar ( 's ochtends het beste hé Inge, dank je voor de tip! )
dan ben ik een week en twee dagen over tijd en moet het toch haast niet kunnen missen hé!!!!!!
Hopen maar dat alsnog die ongi er niet doorkomt maarja...dat zal dan wel de eerste keer zijn dat dat gebeurd, normaal gesproken ben ik altijd op dag 28 stipt op tijd met mijn ongi!

Wordt vervolgd..........

Groetjes Kaa

p.s. Flower en Biaggi, hoest met jullie???

He Kaa,

Jammer van de negatieve test,maar je bent nog niet ongi dus nog kans.
Succes en ik hoop dat de duivels uitblijven!

liefs niempie

Hi Kaa,

Hier ook negatief, maar ook nog steeds niets te bekennen........AAAAHHHH je word er gewoon gek van he....

Maar wat lees ik dus net in de gebruiksaanwijzing van de test: (ik citeer)

Als u recent gestopt bent met hormonale contrceptie, of een vruchtbaarheidstherapie krijgt zoals Clomifeencitraat, kan uw menstruatie onregelmatig zijn, waardoor het mogelijk is dat u de test te vroeg uitvoert.

Dus misschien is dat t wel....omdat ik Clomid gebruik....

AAAHHH we gaan zondag pas weer testen....

He maar waarom kan je beter 'smorgens testen?? in de test staat dat dat niet uitmaakt??

Ik duim voor je en zondag gaan we gewoon samen komen met goed nieuws (hoop ik)

Liefs Flower

Hoi Kaa!
Wat blijft het toch spannend allemaal he! Ik hoop dat de red devils wegblijven voor je en dat je toch zwanger bent!!! Ik blijf duimen!
Morgen is mijn NOD. Ik word soms echt gek van mezelf. Ik vind het verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten steeds...
Liefs Waterman

Balen meid !!! Hopelijk is het de volgende maand voor jullie wel zo !!! Ik duim daar in ieder geval voor !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Ohhh Kaa, Wat vervelend nou. Ik had het zo gehoopt. Maarrrrrrrrr er is nog hoop. Er zijn vrouwen die in een later stadium het zwangerschapshormoon aanmaken. Geef de moed niet op en ik duim met je mee meid!!!!!

Dikke knuffel van Yvette

Terug
Bovenaan