Negatief...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nu ik net de kuur voor blaasontsteking heb gehad en mijn NOD ongeveer vandaag kon zijn heb ik vanochtend een test gedaan.. Maar helaas was deze negatief.. Vanaf vanmiddag al een beetje rozige afscheiding en echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden... Ik weet niet wat het is en waarom maar ik voel me echt heel beroerd nu... Heb het gevoel dat dit niet meer gaat lukken, kan er niet van slapen. Misschien heb ik mijn tijd met kindjes krijgen wel gehad na drie dochters, maar mijn vriend en ik willen zo graag een kindje van ons samen.. en ik wil hem dat zo graag geven, vooral omdat hij zelf geen kinderen heeft en ik er met mijn dochters altijd alleen voorstond en het nooit kon delen... Hij is zo anders, zo lief en behulpzaam en heeft zoveel aandacht voor mijn meiden dat ik weet dat het dit keer anders zal zijn.. dat ik het echt kan delen met hem en mijn meiden... maargoed...
Ik kan niet anders dan afwachten tot dit doorzet en dan verder gaan met de volgende ronde.. (ronde 8)

liefs... Bats

Hoi Batsertje..
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken... er komt vast wel een heel mooi kindje op de wereld van jullie samen! Ik ben met mijn vriend ook bijna een jaar bezig geweest voor het raak was. We hebben tussendoor een pauze ingelast omdat ik er teveel mee bezig was, en dat is ook niet goed. Toen zijn we na een paar maanden weer opnieuw begonnen met de instelling van komt het deze maand niet, dan misschien de volgende. En ook met de gedachte dat het gemiddeld toch al gauw een jaar kan duren! En ja hoor, toen was het meteen in ronde 4 al raak. Dus je hoeft de moed echt niet op te geven hoor, al is het nu even vervelend voor je. Kop op!! En als je het even niet ziet zitten schrijf je dat hier toch lekker van je af! Daar is deze site voor.. veel geluk ermee en ik duim voor jullie hoor!

Dikke kus Bren.

Hoi Bren,

Bedankt mied.. fijn toch dat je hier alles kunt droppen en dat er naast mijn vriend nog meer mensen zijn die meeleven..

Ik ben vandaag behoorlijk ongi geworden met veel pijn enz, en was nogal
van de kaart... Maargoed.. ff een troostend knuffelgesprek en
opbeurende notes doen al heel veel goeds... We gaan er gewoon voor. Ik
ben over het algemeen aardig relaxed hoor en sta er niet eens zo bij
stil de eerste weken van mijn cyclus maar het zijn puur die laatste
daagjes dat je op elke pijntje en dingetje let... dat maakt het gewoon
zo spannend.. Komt vast goed allemaal..

Liefs.. Bats...

Hoi

Ik herken het gevoel. Als ik ongesteld wordt ben ik extra verdrietig en voel me toch min of meer verloren en verlies compleet alle hoop op een kindje. Na een paar dagen is dat over. Ik heb ook een keer net zo een verhaal als deze van jou geschreven. Ik werd zwanger na 4 maanden, toen een mk gehad en sindsdien niet meer zwanger geworden, ga nu de 12e ronde in. Maar er staat 6 tot 12 maanden voor om zwanger te worden. Laten we ons daar maar aan ophangen, meer kunnen we helaas niet doen. Ik weet in ieder geval dat je soms compleet verloren kunt zijn in de wereld van zwanger willen worden.

Maar............net als voor mij en mn mannetje komt er voor jou en je mannetje echt ooit een kindje!!!

groetjes Costa

Hoi Costa..

Net wat je zegt jah... ik ben vandaag lekker druk geweest en veel op pad en ben het negatieve gevoel al aardig kwijt... Komt goed voor ons! We gaan ervoor! Jij en je mannetje, en alle anderen  ook veel succes en sterkte gewenst

Groetjes en liefs... Bats

Terug
Bovenaan