negatief?

A

Anoniem

Guest
 wat krijg je van zulken momenten toch de kriebels en chaggie hee!!heb vanochtend getest negatief vorige week zaterdag ook negatief laatste ongi 27 december!!! had ondertussen beetje hoop gekregen maar helaas.ook nog geen rode duivels te zien wie herkent het   xxx

Ik herken je verhaal. Ik zit inmiddels op dag 39, heb vorige week woensdag, zaterdag, deze week dinsdag en woensdag negatief getest. Ik vind het heel vreemd. Geen RD, maar ook niks positiefs? Wat is er aan de hand? Ik ga morgen weer een poging wagen met een test, maar begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen. Word heen en weer geslingerd tussen hoop en teleurstelling. Maar het blijft afwachten. Hoop dat we snel duidelijkheid krijgen, maar het wachten duurt zo lang.
groetjes,
zaz

hoi,

ook ik herken je verhaal!!zit nu op dag 46!!en 2 testen gedaan beide negatief!en ook ik heb niet het gevoel dat de rode duivels eraan komen dus kan niets anders doen als rustig afwachten!

liefs petra

hoi petra en zaz fijn (EIGENLIJK NIET) dat jullie wat aan mijn verhaal herkenne.
 vind het echt zo naar die onzekerheid bah kan wel  op een gegeven moment zit je er wel beetje doorheen en denk je hele dag aan niets anders voel me echt naar al 2 weken last van trage stoelgang   en het idee dat ik me zo opgeblazen voel daar bij die harde tepels maar resultaat nop!!!! sorry voor me geklaag hoor vraag me af eigenlijk of ik nu nog positief zal testen maar me man zegt telkens wacht nou toch effe met testen telkens heb er al heel wat doorheen gejaagd hoor mmmm succes verders xxx

lieve petra en zaz bedankt voor jullie reacties je krijgt er flinke jankbui van onderhand hoor voel me super opgeblazen en toch ook wel wat misselijk af en toe hoor zit  vast tussen me oren   maar goed   opgeblazen gevoel zeer harde tepels wilde dat het nu toch wel wat zekerheid kreeg vraag me af of ik nog welpositief ga testen????? maar moed houden zeggen ze dan  me man zegt al stop toch telkens met dat testen achter elkaar je maakt jezelf helemaal gek en dan denk ik weer ja heb wel beetje gelijk maar toch MEIDEN SUCCES!!!!!!!

Terug
Bovenaan