Negatief

He meiden,

Ook ik kon mezelf niet beheersen en heb getest. Ben nu 3 dagen overtijd!

Helaas negatief!! Maar goed ik zie t nog niet somber in, want er is nog geen teken van de duiveltjes.....

Maar nu lees ik in de gebruiksaanwijzing van de test het volgende (ik citeer):

Als u recent gestopt bent met hormonale contrceptie, of een vruchtbaarheidstherapie krijgt zoals Clomifeencitraat, kan uw menstruatie onregelmatig zijn, waardoor het mogelijk is dat u de test te vroeg uitvoert.

Zou dat misschien kunnen?? Omdat ik Clomid gebruik???

Heeft iemand hier ervaring mee???

Zondag gaan we weer testen....dus tot die tijd .........aaahhhhhhh

Liefs Flower
 
Hoi Flower,

Ik heb ook Clomid gebruikt en daarmee wordt je menstruatiepatroon hormonaal aangepast. Zo kan je eisprong bijv. later plaatsvinden dan volgens de standaardregeltjes (was bij mij zo) en ben je dus ook later ongesteld.

Geduld dus... ik heb het de laatste keer een week volgehouden en toen was het raak!!
 
Lieve "Flower",

Ik zal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllll
veel aan je denken en nog harder voor je duimen. Ik gun het jullie zo erg!!!!!

Hele dikke kus, Ank
 
Hoi Flower,

Ik heb ook Clomid gebruikt en mijn cyclus was maar liefst 39 dagen. Ik kreeg namelijk pas op cyclusdag 25 een eisprong en dan moet je dus nog twee weken wachten. Ik was overigens wel meteen de eerste keer zwanger :D (nu zo'n 71/2 week).

Wat ik me wel afvraag. Tijdens mijn clomidkuur werd ik constant onderzocht op het groeien van een eitje. Op het moment dat het eitje "springklaar" was hebben ze me een "klusadvies" gegeven en moest ik afwachten.

Mocht je niet zwanger zijn dan zou ik toch aan je arts vragen of ze de volgende keer regelmatig kunnen controleren. Je krijgt dan steeds een inwendige echo waarmee ze kijken of er een eitje gegroeid is. Is ook wel zo makkelijk, want dan weet je wanneer het ongeveer gaat springen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Heel veel succes.

Groeten Tes
 
Terug
Bovenaan