NEGATIEF :-(((((((((

Kon mezelf ook neit inhouden voor een test moet woensdag of donderdag ongi worden maar heb al een test gedaan en jammer genoeg hartstikke negatief.

Ik baal er zo van nu moet ik aan mijn 6e kuur clomid en ik weet zeker dat die stomme rode duivels eraan komen,want mijn temperatuur begon ook alweer te zakken.

Lieve schat,

Had net een berichtje voor je geplaatst. Ik vind het echt ontzettend rot voor je! Ik gun het je gewoon zo!

Wat nu? Ga je nu bij de kliniek aangeven dat je IUI wilt? Ik zou het gewoon eens bespreken als ik jou was!

Ik kan me zo goed voorstellen dat je er vreselijk de smoor in hebt! Ik blijf je volgen en je oppeppen want ik weet zeker dat jij me binnen niet al te lange tijd gaat volgen lieverd!!

X F

Ach meisje toch wat zal je een rotdag gehad hebben. Weer een nieuwe ronde in. Ik snap hoe je je voelt. Maar we geven niet op! Ooit gaat het voor ons ook gebeuren. Nou baalse (maar niet te lang) vandaag en een heleboel veel extra knuffels om je weer een beetje op te vrolijken!
patricia

Lieve NIEM
Kan het niet zo zijn dat je te vroeg getest hebt...??
Wil je geen valse hoop geven maar er is nog hoop zolang je niet ongi bent toch??
Ik hoop het echt voor je....je bent nog niet overtijd en er zijn vrouwen die pas + testen een paar dagen na hun nod...
Ik denk aan je
Liefs Esther

Terug
Bovenaan