negatief....

A

Anoniem

Guest
Net vanochtend een test gedaan... niet zwanger (leuk was ook nog een digitale ook dus dan is de booschap helder!!).
Ben toch behoorlijk teleurgesteld en  heb een dip  ook al weet je dat 1e IUI niet veel kans van slagen heeft. Hoop nu dat de duivels snel komen zodat we met ronde 2 van start kunnen... als dat nu door die hormonen maar niet ook op de hobbel is..
Ga eerst maar ff de stad in mezelf verwennen.
Voor de meiden die nog aan het wachten zijn, succes!!!

Scorpy

Hoi Scorpy,

Zelfs al weet je dat de kans klein is.. je hoopt toch. 't Blijft balen! Hoop dat je iets leuks gekocht hebt (helpt altijd!) en vol goede moed de volgende ronde in kan.

Liefs, Saar

Hoi Scorpy,

Welkom bij de club. Er zijn deze maand veel mislukte IUI-s. Ben je al een beetje bijgekomen en uitgeshopt?
Kan je nu gelijk verder met de volgende behandeling of is er bij jou ook een zomerstop in het ZH?

Succes, groetjes kippie.

He Scorpy,
Hoe is nou met je?  Ben je alweer aan het spuiten of zijn die rode krengen  nog niet gearriveerd?
Jij had al je hoop op mij gezet deze maand. Lief van je. Je was zo te lezen niet de enige, het is maar goed dat we er geen geld voor ingezet hebben, anders waren jullie nu arm geweest, hahahahaha. Hmmmmm ik lach er nu wel om, maar ik was toch wel erg . Die rot Progestan ook, daardoor is mijn menstruatie zo lang weg gebleven, en krijg je dus helemaal voor NIETS hoop. Ik waande me al een piep klein beetje zwanger.
Ik heb gisteren mijn eerste Decapeptyl gezet. Die  zijn er nu in grote legers.
Succes deze ronde, hopen dat dit hem wordt.

Kruimel

Hoi meiden,

Nou ik ben de dip wel  weer te boven hoor. Heb me heerlijk uitgeleefd in de stad, met tassen vol teruggekomen. ´s Avonds hadden we een feestje en heb ik maar een paar goeie borrels gedronken en zondagochtend had ik bezoek:  in alle hevigheid doorgebroken tezamen met een kater... dus lekker. Maar ja beter zo als dat je er nog dagen op moet wachten. Dinsdag weer naar het zknhuis geweest en weer begonnen met spuiten, dosis is omhooggeschroefd dus ik ben benieuwd. A.s. maandag moet ik weer voor meting, we zullen zien. Door de hormonen etc. is mijn cyclus nu ook korter, dus zou deze poging niet slagen dan kunnen we voor onze vakantie ook nog een keer en als die niet slaagt kan ik daarna meteen weer. Hoezo bijkomend voordeel
Nou allemaal sterkte deze maand en ik kom maandag weer met een upate.

Liefs Scorpy

Hoi Scorpy,

Ik was wat aan het rondkijken bij het forum over iui
Ik zag dat jij ook uit Groningen komt en met precies hetzelfde onderzoek bezig bent bij het UMCG.
Nou, ik vond dat zo grappig dat ik reageer.
Wij krijgen iui omdat het zaad niet goed zwemt.
Afgelopen maandag de eerste inseminatie gehad met 2.5 miljoen zwemmende rakkertjes.
Bevalt het jou bij het umcg en bij de nurse practitioners?

Groet Marieke ui Groningen!!!

Hoi Marieke,

Nou dat is inderdaad toevallig zeg. Het UMCG bevalt mij over het algemeen wel goed, de nurse practicioners bevallen goed. En ze hebben daar toch wel heel veel kennis dus we zijn daar in goede handen. Hoop er alleen toch zo snel mogelijk weg te zijn, want men begint me nu overal te herkennen en das toch geen goed teken...
Doen jullie bij de IUI ook mee aan dat wetensch. onderzoek?
Wat jammer om te horen dat het zaad van je vriend niet zo goed is maar de afgelopen keer hadden jullie toch 2,5 mln. Daar kan  toch best een hele snelle zwemmer bij zitten hoor.
Wij hebben afgel. woensdag onze 2e IUI gehad en dat zag er allemaal goed uit. Missch. had ik twee eitjes maar in ieder geval  1 hele goede. Ik ben benieuwd. Het wachten gaat me deze keer veel beter af, doe allemaal leuke dingen en denk er niet te veel over na.
Nou jij ook heel veel succes met wachten he!!!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan