negatief!!!

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen , ik heb vandaag mijn NOD maar zoals gewoonlijk krijg ik weer wat buikpijn en een heel klein beetje bloed bij urine( sorry) helder bloed, maar ik heb ook het buikvirus dat zo heerst dus nu vraag ik me af waar het allemaal vanaf komt natuurlijk, ik probeer natuurlijk te denken dat het allemaal niks is dus heb ik net een test gedaan en wat denk je neg natuurlijk!!! ik wordt hiet echt hopeloos van heb net ook een potje zitten janken alleen!!! want niemand weet dat ik een test heb gedaan, alleen jullie nu natuurlijk , maar ik ben zo blij dat ik hier effe van me af kan schrijven!! op naar de volgende maand dan maar weer zoals we al zolang doen he!!   sommige van jullie zijn natuurlijk veel langer bezig en zitten ook in de medische molen en dat is natuurlijk veel erger, maar dit afwachten iedere maand dat is ook geen pretje meer en ook niet voor mijn gezin , ik heb een dochtertje van 4,5 jaar en mijn eerste zoontje is helaas bij een zwangerschap van 28 weken gstorven, dus ik kan wel zwanger worden dat is het ergste van alles, en bij alle twee de keer was ik echt snel zwanger dus nu valt het me zo op mijn neus dat het allemaal zolang duurt!! ik hoop dat degene die echt al super lang bezig zijn mij nu niet een verwend nest vinden omdat ik al een kind heb enz.... ! want ik voel me eigenlijk niet zo thuis op het andere forum , want daar klagen ze al als ze na 4 maanden nog niet zwanger zijn!! en daar kan ik op dit moment niet zo heel goed tegen ik hoop dat jullie mij begrijpen,
nou heb ik weer effe mijn hart kunnen luchten en weer tot snel, ik leef met jullie allemaal heel erg mee,
                                                                          xxx wendy

ps waar het eigenlijk over ging mijn berichtje, heb net een test gedaan en was weer eens neg !!! dus daarom heb ik ook zo zitten huilen natuurlijk want we willen het natuurlijk allemaal een keer een mooie test met 2 streepjes!!!!!!
ik duim voor iedereen,

doei doei

Terug
Bovenaan