Negatief!

Hoi, gisteren was het precies 5 weken geleden dat ik gecurreteerd ben en ik kon me dus niet inhouden om toch te testen. Helaas negatief!! Ik baal als een stekker! Als ik dan niet zwanger ben, dan wil ik ook gewoon op tijd ongesteld worden, maar helaas mijn lichaam beslist. Toch hoop ik nog ergens dat ik te vroeg heb getest. Ik ben wel wat misselijk en voel me eigenlijk toch een beetje zwanger, maar ik maak me waarschijnlijk gewoon gek. Herkennen jullie dit? Groetjes Cath

Dit herken ik heel erg, hoe langer de ongi op zich laat wachten hoe meer hoop je krijgt! Hoe moeilijk het ook is, probeer geduld te hebben. (is een ramp ik weet het) Als je na 6 weken nog niet ongi bent, zoek contact met je huisarts.

Succes Nienepien

Hoi Cath,

Allereerst gefeliciteerd met dit nieuwe forum!!

Ik herken mezelf helemaal in je verhaal. Afgelopen zondag was mijn Nod... ik voelde me daarvoor al helemaal zwanger maar dit bleek niet het geval te zijn. Gisteren heb ik ook nog een testje gedaan... helaas negatief..
Ook ik heb nog steeds de hoop dat ik te vroeg heb getest.. ben er ook best emo onder. Ik merk dat mijn kinderwens zo groot is dat het een beetje een probleem wordt nu.. Ik ben constant met mijn lijf bezig.. ben ik zwanger?? Dat is ook niet goed...

Hopelijk kunnen we snel naar het zwanger zijn forum!!

Groetjes Frederique

He Frederique! Leuk dat je vanaf je vakantie adres iets van je laat weten. Ben je dus nog steeds niet ongi? Hoe lang is het geleden dat je de miskraam hebt gehad?? Ik wordt echt gek van die onzekerheid, als ik dan niet zwanger ben, dan vind ik dat ik ook ongi moet worden. Dan weet je waar je aan toe bent en kun je opnieuw beginnen. Voor mij is het nu ook veel moeilijker dan voor de miskraam, toen was ik er lang niet zo mee bezig als nu, maar er zit nu eenmaal geen knop op je hoofd die je om kunt zetten. Het enige wat we kunnen doen is afwachten, afwachten en nog eens afwachten!!!! Bah. Maar ik ben wel blij dat we hier steun van elkaar kunnen zoeken en vinden!

Veel plezier nog op vakantie!!! en nog hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk!!

Groetjes Cath

Hoi Cath,

Bij mij heeft het 65 heel lange dagen geduurd voordat mijn 1e ongi zich weer aandiende na de curettage. Vreselijk lang dus ! Daarna 34 dagen en nu net dinsdag weer ongi geworden na 32 dagen. Ik hoop voor je dat het bij jou sneller gaat hoor ! En liever uiteraard dat je zwanger bent.

Liefs,
Luna

Hoi Cath,

Ik herken mezelf echt in alles wat je schrijft!!!
Afgelopen zondag (eigenlijk afgelopen vrijdag/zaterdag) was mijn eerste nod na de miskraam maar ik ben nog niet ongesteld. Een paar weken geleden voelde ik me helemaal zwanger. Ik heb zelfs bloed laten prikken in het ziekenhuis om mijn HcG te meten maar het was al helemaal uit mijn lichaam, ik was dus ook niet zwanger. Dit terwijl ik alle signalen had die je maar kunt bedenken. Ik voelde me net als de eerste weken van mijn eerste zwangerschap. Toen mijn ongi uit bleef heb ik hier een test gedaan (gisteren) maar deze was helaas negatief.. Ik blijf hopen dat ik te vroeg heb getest maar toen ik net naar het toilet ging dacht ik wat bloed te zien (sinds de miskraam controleer ik op de een of andere manier altijd het toiletpapier... heel vaag). Ik moet dus nog even afwachten op mijn ongi. Ben aan de ene kant wel blij dat ik niet meteen de eerste dag van mijn huwelijksreis ongesteld ben geworden... dat zou niet echt gezellig zijn haha
Aan de andere kant, als ik nu ongesteld word heb ik hopelijk snel mijn oude cyclys weer op de rit en kan ik weer rekening houden met een eisprong etc. Mijn kinderwens is na mijn miskraam nl. groter dan ooit. Net als jij heb ik ook dat ik er nu veel meer mee bezig ben.

Ik hoop dat onze ongi uitblijft!!!
IK houd je op de hoogte (we hebben internet op de kamer dus ik kan mezelf toch niet inhouden om niet even te gaan kijken hoe het met jullie is).

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan