Negatief

hallo,
ik heb me dus weer niet kunnen inhouden en heb dus weer getest, ja wat dacht je, negatief.

En toch voel ik me zwanger, maar mijn nod is pas 7okt. dus kan ik nog niet positief zijn toch? Of wel al?

Ik weet het niet meer! Help!
Ik ben een beetje wanhopig...
En dan ben ik diegene die gaat vertellen dat je er niet te veel mag aan denken, en dat het tussen je oren kan zitten, ha laat me niet lachen!

Ik ga straks shoppen, koop me een paar leuken dingen en wacht dan maar rustig af... tja wachten vind ik nu juist zoooooooo moeilijk!

Ik heb een baaldagje vandaag maar dat hadden jullie wel al gemerkt...

Groetjes, Belle xxx

He Belle, wat vervelend zeg, je mag best een baaldag hebben. Ga maar lekker shoppen meid, dat helpt mij ook vaak (hoewel ik me daarna nog wel eens schuldig kan voelen hihi).

Je bent wel een aantal dagen te vroeg dus je hebt nog kans toch? Nu ff balen en dan wachten tot volgende week, geen duivels; dan nogmaals testen en wie weet!!! Ik hoop dat ie dan positief is.

En we kunnen er allemaal over meepraten dat het voornemen er niet te veel aan te denken meestal niet lukt dus je bent niet de enige.

Succes en koopze!!

liefs Po

Hoi lieve Belle,

Wat balen is dat dan he, zo'n negatieve test! Maar, je bent nog niet ongi en je nod is pas over 6 dagen dus er is echt nog hoop dat je alsnog zwanger blijkt te zijn. En, helemaal niet raar dat je toch al een testje hebt gedaan. Als iemand hier die verleiding ook nooit kan weerstaan dan ben ik het wel haha.

Ik hoop dat je lekker bent wezen shoppen en weer vol goede moed bent! Nog heeeel even geduld hebben en dan kun je alweer een testje doen.

Fijn weekend meis!

X F.

Terug
Bovenaan