Negatief

Hoi meiden,

Ik heb net een test gedaan en die was negatief!!!! Snap er helemaal niets mee van, ik heb dus een ongelovelijke fantasie blijkbaar.
Ik was op mijn werk, ging naar het toilet en zag roze bij het afvegen. Alles van de mk kwam weer naar boven (zo begon het bij mij nl). Later een roze/rood slijmpje bij het afvegen. Voelde me zo verschrikkelijk rot dat ik naar huis ben gegaan. Nu moest ik het weten en heb een test gedaan. Inmiddels is het "bloeden" gestopt maar de test was helemaal negatief!

Moet nu maar afwachten wat er gebeurt, zal mijn ongi nu ook wel komen. Wel heel raar want alles klopte, zou het een innestellingsbloeding zijn geweest? En waarom is mijn test dan nog negatief? Zou mijn ei dan later zijn geweest? Goed, ik kan maar 1 ding doen en dat is afwachen pffff.

F, ik hoop dat jouw test er morgen anders uit ziet en dat telt maandag ook voor jou Marjon. Ik ga voor jullie duimen!!

Dikke (verdrietige) knuffel, P0

He Po,

Meid wat jammer voor je dat de test niet gelijk positief is.

Misschien heb je nog te weinig hcg hormoon in je en kun je over een paar dagen toch positief testen.
of
Je lichaam heeft je weer voor de gek gehouden, balen is het dat je niet op je lichaam kunt vertrouwen.

Je zult wel erg verdrietig zijn en een rot dag hebben.

sterkte ik denk aan je!

Kusjes Bibi

Hoi lieve Po,

Even een peptalk van mij. Ik heb vandaag eens in een zwangerschapsboek gelezen (die ik na de mk nauwelijks meer heb aangeraakt) en daar stond in dat de innestelingsbloeding soms pas naar "buiten" komt op de dag dat je ongesteld moet worden! Misschien is het dus wel een innestelingsbloeding die gewoon wat later naar buiten komt. Nu hopen dat de echte ongi weg blijft en dan gewoon over een paar dagen nog een keer testen! Houd je taai meisje!!

Dikke kus F.

Hoi Po,
Wat jammer zeg!
Maar....de moed niet opgeven hoor.
Het gaat ook jullie lukken.
Je lichaam kan je aedig voor de gek houden blijkt maar weer.
Je denkt dan misschien zwanger te zijn en dan is er toch die rot ongi.
Grrrr.
Hopelijk in 2005 heel veel geluk!

Liefs, Monique2

Hi Po,

Wat balen en wat een teleurstelling.
Misschien pakt het inderdaad nog anders uit maar het blijft inderdaad vreemd dat je die gevoelens zo sterk hebt. Kunnen wij mensen net zoals honden misschien schijnzwanger zijn? (ik heb echt geen flauw idee of dat ook bij mensen voorkomt)Dat zou dan een hoop verklaren.

Hou de moed erin, 2005 wordt je jaar !!!

Corina

Terug
Bovenaan