Negatief

A

Anoniem

Guest
Hey lieve meiden

Na een rotnacht met veel tranen, vanmorgen om half 6 klaarwakker! Had nog steeds bruinige afscheiding misschien heel naief maar toch een test gedaan. Nou de streep dus in geen velden of wegen te bekennen.
Toen om half 10 onder de douche.. en voelde het in een keer heel erg worden. Flink slachthuis dus.

Ik heb besloten om me even niet zoveel meer met het forum bezig te houden. Ik plaats mezelf heel snel in een negatieve spiraal.. ik ben mijn werk ook meer dan zat en zit er iedere dag tegenop om heen te gaan:( En dan komt dit er ook nog bij en ik kan het gewoon ff niet hebben.

Wij gaan volgende weekend lekker 2 nachtjes naar Dusseldorf en heb daar erg veel zin in (werk volgende week dus maar 2 dagen!)

Lieve meiden
Ik hoop dat onze gezamelijke wens snel voor iedereen in vervulling mag gaan! En allemaal van een gezonde zwangerschap mogen genieten.

Ik hou me even afzijdig maar laat het in december zeker weer weten!

Succes! En bedankt voor alle lieve woorden!!

Liefs

Lieve Renate,

Waarschijnlijk een verstandige keuze...Ik doe even met je mee! (als het lukt) Ik baal echt als een stekker voor je, had zo anders gehoopt maar goed....

Ga lekker samen met je vriend/man van jullie weekendje weg genieten en wie weet....
Probeer je gevoel niet teveel te laten beheersen door negatieve gevoelens (hoe moeilijk dat ook is) Probeer echt te denken: na regen, komt zonneschijn! Maar logisch dat je je rot voelt.

Sterkte meis! Liefs Lynn.

Hey Renate

Wat ontzettend balen zeg!!
Natuurlijk heb je een k*t nacht achter de rug! Echt chips dat je je zo kl*te voelt! Maar heel begrijpelijk!!!

Ga inderdaad heerljk genieten van je weekendje weg en miss 'zie' ik je nog wel eens op dit forum. Ik wil zelf ook wat minder gaan doen. Proberen niet teveel te focussen maar dat is wel super moeilijk!

Veel lieve groetjes!!

Hoi Renate,

Bah bah bah......... echt balen zeg! Ga lekker genieten van je weekendje met je vriend.

Verstandig om jezelf te beschermen door minder op het forum te komen. Ik kan het ineens heel makkelijk loslaten en toch elke dag op het forum kijken..... moe zeggen dat dat een heerlijk gevoel is dat je leven er niet meer zo door beheersd wordt. Als dit voor jou het beste is moet je dat gewoon doen!

Wat je werk betreft durf een sprong in het diepe te maken door ander werk te zoeken waar jij je wel prettig in voelt. Heb ik bijna 2 jaar geleden ook gedaan en dat was de beste beslissing ooit!

Succes!

Dankjewel meiden

@ beauty
Die sprong maak ik bijna elk half jaar a jaar.. of ik bent het zat of mijn baas. Ik weet niet wat ik wil maar geen kapster meer igg ben er helemaal klaar mee...

Liefs

Succes meid! Goed Pim even met jezelf bezig te zijn!

Liefs Daisy

he bah wat vervelend nou meid:-(
hopenlijk mag je volgende maand een positieve test in handen houden.
ik ga voor je duimen.
sterkte!!

liefs!!

Sterkte Renate, en hopelijk helpt je voornemen je om even wat rust te creëren. Je bent nu al de derde in een week zie ik, die (tijdelijk) weggaat hier, de andere twee dames stopten zelfs even helemaal met zwanger worden.

Het is dus zeker niet niks al die druk en stress van t zwanger worden. Natuurlijk is er vaak meer aan de hand, zoals niet fijn op werk, depressie oid, maar het zwanger willen worden trekt een zware wissel op veel meiden hier.

Sterkte
Wenser

Terug
Bovenaan