Negatief...

A

Anoniem

Guest
Hij was negatief, de test vanmorgen...
Had de gyn toch gelijk....

Vandaag dus maar meteen beginnen met Provera om mijn baarmoeder schoon te maken en wachten op een menstruatie. Op de 3de dag daarvan beginnen met Clomid.

Ik baal echt wel heel erg nu!
12 dagen Provera, dan wachten op een menstruatie, kan 7 dagen duren en dan dus nog een hele cyclus maand! Tel uit mijn winst, bijna 6 weken!!!!!

Oohh ik baal echt! Dit duurt een eeuwigheid!!!!!
Hoe kom ik dit door???

Ik weet dat ik niet teveel mag zeuren, zolang ben ik nu ook weer niet bezig maar 6 weken....!!!!!!

Sorry voor mijn geklaag maar ik denk dat ik even een beetje afstand probeer te nemen van dit forum, hopelijk ben ik er dan iets minder mee bezig en gaan de weken ietsje sneller....

Ik hoop natuurlijk voor alle andere die nu bijna hun nod hebben dat alle zwangerschapstesten uitverkocht zullen zijn doordat iedereen nog eens die positest wil checken-:)

Zet hem op meiden!

Liefs x

ach meid toch... 6 weken is inderdaad een lange tijd zeg..
Geniet daarom extra van het weer en denk maar lekker aan jezelf!

Liefs

Hoi Mascha,

6 weken is idd lang maar ik ben het wel gewend........ mijn cyclus duurt altijd lang. Kom op die weken zijn voorbij voordat je het weet!

Succes deze ronde!

Ik ben het ook wel gewend, ze duurden bij mij ook zo lang.
Alleen nu ik weet dat er daadwerkelijk een grote kans op een zwangerschap aankomt, maakt het het wel vele malen spannender. Voor ik kan testen zijn we 6 weken verder en dat vind ik veel te lang-:)

Sterkte Mascha!

Ik hoop dat je je tijd een beetje kunt vullen, zodat de weken wat sneller gaan!

Ik duim alvast voor je voor een positieve test!

Liefs

Wel balen dat er weer zes weken over heen gaan, maar houd het doel voor ogen! Als je eenmaal een positieve test in handen hebt, zijn die 6 weken zo weer vergeten.
Maar nu lijkt het een eeuwigheid. probeer lekker wat leuke dingen te doen die weken, gaan ze sneller voorbij!
Vast een tip die je niet zelf kon bedenken, haha!

Succes!!!

Liefs Daisy

Niet om heel vervelend te doen meid, maar ik zou nog een paar dagen wachten met de provera. Je zou dinsdags je ei gevoeld hebben. En dan zit je nu pas op dag 13 he. Als je donderdag nog een keer negatief test, dan zou ik pas met de provera aan de gang gaan. Op die 6 weken maken die 3 dagen niet meer uit. (makkelijk praten ik weet het) maar ik heb van de zomer ook gewacht en kreeg dus zelf eerder mijn ongi als dat ik hem met provera had gekregen.

Lieve Mascha,

Wat balen zeg! Bah! Ik begrijp je gevoel, 6 weken wachten is ook niet niks, kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt, zou ik ook hebben......

Ik had zo gehoopt dat je een 'gewone' eisprong had gehad afgelopen ronde maar helaas meid......Ik baal samen met je! Hoop dat de komende weken snel voorbij gaan, probeer je gedachten te verzetten (Tja....makkelijker gezegd dan gedaan) en hopelijk doet straks de Clomid z'n werk en ben je na die weken geduld hartstikke zwanger!

Hou je taai meid! Sterkte!
Dikke knuffel Lynn.

Terug
Bovenaan