negatief

A

Anoniem

Guest
Hoi ladies wat te doen?

Na 8 maanden regelmatigheid is mijn lichaam er klaar mee.

Vanmorgen test gedaan 2 weken na nod helaas weer negatief.

Wat te doen? Huisarts , afwachten, voortplantingstechnicus weet t nie meer...

Balen zeg...

Je verhaal staat me niet helemaal meer bij, maar als je 'zonder aanwijsbare reden' na 8 maanden uitblijven zwangerschap naar de huisarts gaat, wordt je weer terug gestuurd.

Of was er bij jou reden om toch eerder te gaan? Sorry, ik weet het echt niet meer...

Maar misschien omdat je al twee weken over tijd bent, dat de huisarts je wel op stoffen in je bloed kan onderzoeken ed.

Nu ik er langer over nadenk kan een belletje nooit kwaad toch? Zou toch een belletje wagen, denk ik...

Zit ik nou mezelf of jou om te praten, haha!

Liefs Daisy

Je kan ook nie alle verhalen onthouden.
Ben alles pas bij gaan houden vanaf januari.
Het halve jaar ervoor hebben we niet bewust meegrekend ivm ontpille..

Zijn al onderzoeken geweest en resultaat was bij mij redelijk.
Bij mijn man echter erg slecht worden nu verder onderzocht..

Kwam er eigeblijk opneer met deze uitslagen dat we niet natuurlijk zwanger kunnen worden.

Aleen ben ik nu ineens 2 weken na nod nog niet ongesteld.

Jeetje meid, wat een rotnieuws voor jullie zo... Snap het helemaal. De grond zakt dan onder je voeten vandaan.
Als ik jou was zou ik toch een belletje doen naar je/jullie behandelende arts... Misschien bloed laten prikken?
Zijn jullie met behandelingen bezig? Of staat er iets op de planning?

Succes!

Nog niets gestart eerst nog chromosomen en bloed onderzoek bij m'n man.

Erna zoals t er nu uitziet direct ivf of icsi...

Was ff een shock.
Maar dat ik dan nu ineens nie ongesteld word is al helemaal vreemd.

Zal toch de ha maar even contacten..

Hè bah...daar word je ook wel heel onzeker van...maar je zou natuurlijk zwanger kunnen zijn.
Ik zou gewoon even de huisarts bellen!!! Heb ik vorige week, na een week overtijd, ook gedaan en ze begrijpen het echt wel!!! Als jij je er niet prettig bij voelt...gewoon bellen!!!

Liefs

ik adviseer ook om te bellen, ook omdat je nu nog geen menstruatie heb gekregen.
even laten checken.
het stelt jou ook gerust..

Terug
Bovenaan