<p>Hallo dames,</p><p>Ik voel me op dit moment erg onzeker en zou graag jullie ervaring/mening willen weten. </p><p>Wij hebben op 6 maart een positieve test gehad. Deze was op 3 maart nog negatief.</p><p>Wij zijn op 28 maart voor het eerst naar de verloskundige geweest en daar hebben wij onze eerste echo gehad. De verloskundige reageerde geschokt omdat zij dacht dat ik veel verder was en vond de baby dus erg klein. We moesten een week wachten, dan zou de baby groter moeten zijn maar moesten in ons achterhoofd houden dat het ook niet goed kon zijn.</p><p>Op 4 april terug weer een echo, baby was gegroeit maar geen hartslag en dat zou wel moeten. Wij moesten maandag maar weer terug komen en dan moest er een wel echt hartje te zien zijn. Maar we moeten er rekening mee houden dat het 80 om 20 was dat het fout zou zijn. </p><p>Vandaag 8 april terug geweest en er was beginnende hartactie te zien! Maar de baby was nu weer kleiner dan op de echo van afgelopen donderdag
Ze kon hier nog niet positief over zijn. Ik moet er weer rekening mee houden dat het niet goed is.</p><p>Nu moeten we weer wachten tot 18 april. Dan kunnen ze goed zien of het gegroeit is. </p><p>Ik weet gewoon niet meer wat ik er van moet vinden. Ik heb het gevoel dat alles goed gaat. Maar ik durf bijna niet meer te genieten van mijn zwangerschap
</p><p>Ik hoor graag jullie mening/ervaring, was het bij jullie ook zo negatief? </p><p>Groetjes Sem</p>