negatieve gedachtens

hallo iedereen, ben op dit moment 7 weken en 3 dagen zwanger maar heb een cyclus van 25 dagen de vl zei dat ik nu 8 weken ben maar dat zal zeker zijn met de echo.ik was de eerste weken wel misselijk maar nu heb ik juist geen trek nergens zin in en steeds maar op internet googlen over miskraam enzo heeft iemand dit ook en heb de 20ste termijnecho en dan denk ik steeds straks hoor ik hem niet of zie ik het niet.we proberen het al een 1 jaar me eerste kindje wordt het dus ben ik extra bang alvast bedanktttt
 
Ik kan best begrijpen dat je bang bent dat het mis kan gaan, maar het helpt je niet om vanalles op te zoeken over miskramen. Wacht rustig af tot de termijn echo, al is dat makkelijker gezegd als gedaan, maar probeer er evengoed van te genieten.

En natuurlijk gefeleiciteerd met je zwangerschap!
 
heel erg bedankt ik kan echt niet wachten tot de 20ste en het leukste is ik was 3 weken overtijd 30 nov op mijn verjaardag ben ik gaan testenn en positief duss was echt super die dag.ik dacht misschien is er nog iemand die net als mij steeds maar aan iets slechts denkt maar goedd
:)
 
Ik heb ups en downs, ene moment pieker ik en andere moment voel ik me geweldig.

vooral niet te veel negatieve dingen lezen op internet.
ik ben me vooral gaan focussen op de leuke dingen en handige dingen.

Zoals kleur baby kamer, marktplaats in de gaten houden etc.
 
Terug
Bovenaan