negatieve ovulatietesten?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

De vraag is vast al eens vaker geweest maar ik kon hem niet vinden dus stel ik hem toch maar weer.

Ik gebruik al langere tijd ovulatietesten en daar heb ik altijd maar 2 of 3 van nodig. Ik heb mijn eisprong altijd op dag 14, 15 of 16. Maar deze maand kan ik de eisprong niet vinden. Het is inmiddels dag 18. Normaal zie ik altijd al aan de ovulatietesten of de eisprong er al aan komt, de  streep wordt elke dag donkerder. Maar nu blijft het tweede streepje heel licht.

Zou het kunnen dat je zomaar een maand geen eisprong hebt?

Wie o wie weet dit?

Liefs Janneke

hoi mam 12

ik zit met precies de zelfde vraag!
zit ook op dag 18 en alleen maar hele vage streepjes steeds!
heb tot nu tot een perfecte cyclus van 28 dgn.
voor mij de eerste keer trouwens dat ik deze testen gebruik.
ben op dag 10 begonnen.heb nog 3 testen liggen die maak ik nog op en dan zie ik wel...
dus kom maar op met de reacties!

groetjes suus.

hoi,

Ja, volgens mij kan dit dat je eens een keer geen eisprong hebt, hebben heeel veeeel vrouwen hoor!!! meerendeel weet dat niet eens! omdat ze gewoon ongi worden...dat wil niet zeggen dat je dan een eisprong hebt, daar heb je 3 stofjes voor nodig nl, en als je er een keer maar 2 hebt wordt je toch ongi maar geen eisprong...tis echt niet erg hoor, waarschijnlijk heb je de volgende mnd weer gewoon een eisprong! test maar weer en je zult het zien!! succes ermee!!

kussss sweety

Is je eisprong misschien al eerder geweest? Dag 8 of 9? Dat kan ook hoor, omdat je niet een hele lange cyclus hebt. Of misschien krijg je hem nog! Hou nog even vol! Anders klopt het verhaal van sweety helaas wel. Had je de vorige ronde wel een eisprong? Vind het wel erg vervelend voor je. Dikke kus en ik zal duimen dat je ei toch snel komt!

poeh he gelukkig vandaag een positieve ovulatietest!!

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Nog nooit meegemaakt zo laat mijn eisprong, maar ben er erg blij mee. Ik was echt bang dat ik gewoon geen eisprong zou hebben en dan zou het nu dus al duidelijk zijn dat het deze ronde niet raak zou zijn.

Suus bij jou al een positieve test?

Liefs Janneke

hoi janneke,

super dat je toch je ei nog nog gevonden hebt!
hier nog steeds niks te zien...
zit nu op dag 20. zie t nou ook wel somber in...
denk dat t deze ronde niks word.
nou flink aan de klus dus! succes ermee!

groetjes suus

Hey suus,

Wat balen zeg..... Ik hoop dat je snel je ei kunt vinden.

Wij hebben goed geklust haha. Ik hoop dat het raak is!

Veel succes!

Terug
Bovenaan