negatieve spiraal

A

Anoniem

Guest
heey meiden...

zit er even helemaal doorheen...zit vast in een negatieve spiraal...(en dat met een vent die niet anders dan positief is)

* mijn buikpijn is nog steeds niet helemaal over dus volgende week weer afspraak maken bij de dokter...

* gister even op visite geweest bij mijn zwangere nichtje, met de baby gaat het goed maar ze blijft maar afvallen medicijnen tegen misselijkheid en braken helpen niet (zit ik best mee)

* vanmorgen rijexamen gehad ben gezakt...(hele domme fouten gemaakt, instructeur snapt er niets van aangezien ik beter rij dan andere leerlingen en die slagen wel)

* 20 mei NOD en heb niet het gevoel dat het deze keer raak is...

* heb nog niet weer op de weegschaal gestaan maar denk ook niet dat er wat af is...

wil echt uit deze negatieve spiraal...
blijf toch hopen dat het snel gebeurd al heb ik de moed vandaag wel laten zakken...

xxx

sorry meiden moest het even kwijt

Oh lieverd, wat klote allemaal! Toen ik me zo rot voelde ben ik bewust dingen voor mezelf gaan doen. Zonnebankje pakken, een hotstone massage, pedicure, shoppen etc. De zon gaat echt wel weer schijnen voor je hoor! Al geloof je dat nu nog niet. Heel veel sterkte!!

Ik snap je helemaal hoor !!!!!
Heb dat ook eens in de zoveel tijd en trek ik me ook echt alles aan voel ik me overal verdrietig over !!
Maar toch moet je daar ff door heen en idd ga even lekker zonnebankie doen ofzo even relaxen en tijd voor jezelf dat helpt echt dat doe ik ook meestal !

Het komt echt allemaal goed hoor ik zit er ook vaak doorheen maar kom er uitendelijk weer boven op !!

Van hieruit een dikke knuffel

Wat dacht je van een lekker weekendje weg boeken? Hoeft niet ver te zijn, als je maar lekker van omgeving verandert! Dat doet mij altijd goed!

Als ik weer eens in een dipje zit, helpt sporten bij mij ook goed. De eerste keer heb ik totaal geen zin, maar als ik terugkom ( en de dagen erna) zit ik weer boordevol positieve energie!
Als ik geen zin heb om naar de sportschool te gaan, pak ik de fiets en ga lekker een stuk fietsen of wandelen. Ik weet niet of jij een stukje natuur in de buurt hebt??
Ik kom altijd weer helemaal ontspannen en positief weer huis!

Kop op meid, wij zijn de volgende met gode nieuws!

Liefs Daisy

Heey meid,

Ook hier is het bekent hoor! Er zijn van die dagen dat gewoon alles tegenzit!! Verwen jezelf en neem even de rust om bij te komen. Even lekker uithuilen met een borreltje en een chickflik of een heerlijke massage, doe wat je fijn vind!! En kop op meid!! Ook jij test binnenkort postitief!!!

Veel liefs ciomama

hey meid..

wat vervelend allemaal.. het zit jou dus ook allemaal niet mee..
ik heb de 21e mijn NOD en heb voor het eerst mijn ei gespot dus heb zeker hoop.. en ik voel ook nog niks hoor.. dat kan geloof ik ook nog niet toch..?

ga lekker even wat ontspannends doen.. lekker biosje of een ontspannen massage ofzo.. lekker doen waar je zelf zin in hebt..

ik weet hoe het is om in die negatieve spiraal te zitten meis.. als geen ander.. (vaak last van depressies)
maar ook voor jou word het straks weer lichter..
en dat weet ik zeker.. het komt allemaal goed meis..
heb vertrouwen..en geniet.

schrijf anders eens alle negatieve dinge op papier.. en verbrand deze.. dit lucht op.. heeeel erg.. want daarmee laat je een hoop los..schreeuw eens lekker van je af op een berg of in een bos.. verstop je niet, laat je zien en horen wie je bent.. andere mogen best weten hoe jij je voelt.

kop op meis.. je komt er wel..wij hebben er allemaal vertrouwen in dat jij weer naar boven kruipt in die spiraal..

JE KAN HET!!!

liefs..

HET KOMT!!!!!!!!!!! JE HEBT ER NU NIKS AAN MAAR HET IS ONDERWEG!!!!

XXXXXXXX

Terug
Bovenaan