Negatieve test, al 9 weken niet ongesteld.

<p>Hallo allemaal, ik ben in december bevallen van een prachtig kindje. In februari werd ik weer ongesteld en in maart, april, mei en juni een cyclus van 28-30 dagen. 1 juni werd ik voor het laatst ongesteld. Alle testen blijven wit dus zwanger ben ik niet. Wat kan er aan de hand zijn? Geen stress, afvallen of aankomen, ik weet het niet meer. Een kindje zou natuurlijk welkom zijn maar alles blijft wit. Help!</p>

Misschien je lichaam die nog aan het herstellen is? Ik heb wel eens begrepen dat het wel een jaar kan duren voordat het qua hormonen enzo weer normaal is. Ik werd ook snel weer ongesteld maar het heeft zeker 9 maanden geduurd voordat het weer stabiel was.
Zou me er dus niet zo zorgen over maken, komt vanzelf wel weer.

Hoi Ramboo,
Geef je borstvoeding? 
Ik ben nu 1 jaar geleden bevallen en mijn cyclus is sinds 2 maanden weer helemaal zoals hij vroeger was. 

Misschien een cyclus overgeslagen en nu toch zwanger? Ik heb nu  t zelfde.. zit in week 7 en het vanochtend een heel licht streepje.. ben benieuwd of t echt zo is.. 
Probeer t los te laten.. het komt vanzelf wel weer. Ik sloeg voor mn zwangerschap wel vaker een maandje over. Eventueel kan je teunisbloemolie slikken dat stimuleert je menstruatie en geeft wat regelmaat in je cyclussen..
Succes!

Wauw, inmiddels weer een week verder en nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Ik ben ook niet zwanger volgens de testen.. Wat is er is godsnaam aan de hand met mijn lichaam?!

Terug
Bovenaan