negatieve test dus wachten op de duiveltjes

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

hoop dat ik snel ongesteld word vandaag nod en licht roze afgeveegd gister maar zet niet door dus toch test gedaan maar negatief. dus zullen vandaag wel komen wacht het even af ivm uitrekenen nod 28 dagen zou wel fijn zijn en niet 33 haha

ik zeg op naar ronde 2

Hai moppie,

Wat naar dat je denkt dat de duivels weer komen, had toch ook voor jou anders gehoopt.....Altijd weer een teleustelling een negatieve test, in welke ronde je ook zit!

Sterkte en succes in de volgende ronde!
Liefs Lynn.

Vervelend zeg! Maar zolang als je ongi nog niet echt doorzet, is er nog hoop...

Liefs Daisy

hoi lynn

de 1e ronde zie ik toch wel voor 80% als oefenronde maar je weet nooit dus er is voor mij geen teleurstelling nu want we zijn gezegend met 1 kindje en daar was het ronde 3 of 4 raak dus daar heb ik me wle beetje op ingesteld

hoop voor jou snel op positieve test

wel al bruin met afvegen dus komt echt wel door ben wel blij met een cyclus van 28 dagen

dus dan gaan we weer naar 1 april en hopen dat positieve test dan geen grapje is hahaha

Oh gelukkig voel je het niet echt als een teleurstelling dan.....Hopelijk ben je nu ook weer gezegend om in ronde 3 of 4 zwanger te mogen zijn, dat zou geweldig zijn!

Bij mij duurt hert nog wel even hoor, deze ronde eerste IUI dus op zijn vroegst 26 of 27 Maart testen.....Eerst maar a.s. donderdag afwachten....

Fijne zondag meid. Liefs!

lynn ik hoop echt dat er voor jou maar 1 iui nodig hoeft te zijn. en ik ga als ik zwanger ben zeker moeders voor moeders bellen want nu besef ik me pas wat een wonder het is om een kindje te mogen krijgen. dus help graag de moeders die langer moeten wachten en in medische molen komen

ik zal gewoon voor je duimen as donderdag en dan blijf ik duimen tot 27e

liefs

Balen dat het toch doorzet, maar ja, met een cyclus van 28 dagen mag je idd blij zijn!

Succes deze ronde en wie weet.... 1 april....

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan