negatieve test en niet ongi

A

Anoniem

Guest
vandaag getest, maar helaas negatief. ga er dus maar vanuit dat mijn cyclus nog niet op gang is na mijn miskraam, nu maar hopen dat ik dan maar snel ongi wordt dan kunnen we weer een poging wagen.

nu wel ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde, gelukkig is mijn cyclus er dus wel. beetje langer alleen. maar goed.

Wat balen day het niet gelukt is. Maat toch aan de ene kant wel fijn een bevestiging dat het nog werkt. Op naar de volgende rond. Succes.

Groetjes Silli

Kaatje het kan 9 wkn duuren voor de HCG uit je lichaam is.

Ik hoop voor jullie dat het wel raak is.

nou dat de hormonen nu uit mijn lchaam gaan, dat kan ik wel vernemen, ik heb veel meer last van mijn ongi als anders, zelfs meer lasten als bij mijn miskraam, dus het zal wel even helemaal opschonen daar van binnen.
hmm lekker verhaal.
het is dus absoluut niet raak, heb ook het idee dat mijn lichaam daar nog niet klaar voor was, dus hopelijk volgende maand beter.

Jammer dat het niet gelukt is, maar nu kan je in ieder geval weer vooruit kijken.
Ik ben toen ook vrij snel met ovulatietests begonnen, gewoon om te kijken hoe mijn cyclus verliep.

Succes

ik ga het gewoon proberen zonder tests, wij waren nu ook na 4 maand al zwanger en dat terwijl ik eigenlijk pas de laatste keer echt mijn eisprong voelde dus ik ga er maar vanuit dat het wel komt, ik wil dat het klussen ook leuk blijft en dat het geen verplicting is zo van nu moet het, kan me overigens wel voorstellen hoor dat als je langer bezig bent dat je dat doet.

groetjes Kaatje

Terug
Bovenaan