Negatieve test en nu????

Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb vanmorgen getest en het was helaas negatief. Ik wordt hier echt onzeker van. Ik heb wel gevoelige borsten en af en toe steken in mijn onderbuik. Ik ga vrijdagochtend weer testen, maar ik vind het zoooo vervelend dat ik in onzekerheid zit. We zijn als best lang bezig en zou het gewoon zo fijn vinden als het echt zo is.
Hebben jullie hier ervaring mee? En hoe lang duurde het bij jullie voordat je een positieve test had???

Liefs Vic

Las ergens dat je nu 8 maanden bezig bent. Het spijt me om te zeggen, maar dat is niets. Wij zijn 5,5 jaar bezig geweest, verschillende onderzoeken/operaties en ifv behandelingen gehad en nu dan toch spontaan zwanger geraakt.
Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het 1e jaar is, je wilt het zoooo graag. Maar steeds lukt het niet... Bij mij was het vaak ook zo dat als ik dacht dat ik zwanger zou zijn de ongesteldheid langer op zich liet wachten. En als ik dan negatief getest had ik dezelfde dag of de dag erna toch ongesteld werd. Als of de natuur een spelletje met je speelt. Ik zou nog even wachten als ik jouw was met nog een test te doen.
Je kunt altijd met je huisarts overleggen, aangeven dat jullie nu 8 maand bezig zijn. Wie weet dat ze je direct doorsturen voor onderzoek! Maar het kan ook zijn dat ze zeggen om nog even door te gaan, ben dan is het voor jezelf misschien iets gerustellender.

Ik hoop voor je dat het snel lukt, zonder medische molen. Blijf hoop houden, maar denk ook aan je relatie. Als je niet op past kan deze er aan onder door gaan.

Succes,
Sylvia

Hallo,

Ik ben nu zwanger van de tweede, maar op de dag dat ik officieel kon testen was hij bij mij negatief, Pas een dag of 5,6 na die dag was hij heel licht positief. Dus wacht even rustig af. En al klinkt en is 8 maanden lang, maar ik ken ook een heleboel stellen die al meer dan 2 jaar bezig zijn. Dus succes en sterkte en hopelijk is het snel raak!!

Liefs Wendy

hoi vic,

ik heb ook al een paar keer gereageerd op je vragen bij het zwanger worden forum.
ik snap heel goed dat je iedere maand graag wil dat je zwanger bent maar ik denk dat je er teveel mee bezig bent en dat je daardoor je ongesteldheid uitsteld omdat je het zoo graag wil.
wij zijn ook 8 maanden bezig geweest en nu mag het dan eindelijk zo zijn en ik ben er niet eens zelf achter gekomen, ik was in het zkh omdat ik flinke steken in mn onderbuik had en aangezien ik nog maar 1 eierstok heb waar ook nog een kystes op zaten was ik best bang dus meteen naar de ehbo en daar bleek uit de urinetest dat ik zwanger ben was toen 5 weken zwanger en inmiddels al bijna 8 weken.
maar toen ik terug ging denken ik ben zwanger geworden in de tijd dat ik er helemaal niet mee bezig was.
oke als we gevreen hadden dacht ik ook ooh hoop dat deze eindelijk raak is,maar verder helemaal niet mee bezig geweest omdat ik heel andere dingen aan mn hoofd had.
ook liep ik onder controle bij de gyn vanwege mn kystes en die heeft toen tegen mij gezegd dat ik na een jaar in het zkh terecht kon voor verder onderzoek, dus misschien is het wel iets om naar de dokter te gaan en het daarover te hebben en kan die je doorverwijzen.
mijn gyn zei toen als er een beetje druk achter zit(dus als je doorverwezen word) wil het ook nog wel eens sneller lukken.

hoop dat je iets aan mn verhaal hebt succes.

liefs bello

Terug
Bovenaan