Negatieve test en rug pijn

<p>Hoi dames!</p><p>Ik probeer al heel lang zwanger te worden.. en ik zit nu 1 dag voor mijn NOD en heb al vanaf gisteren zo'n ontzettende pijn in mijn onderrug en een zeurderige menstruatie achtige pijn ten hoogte van mijn baarmoeder.  Ik kan niet eens normaal lopen.. nu heb ik vanmorgen een vroege 6dgn eerder test gedaan en deze was negatief. Nu krijg je deze klachten ook met ongesteldheid maar ik heb dit normaal gesproken nooit zo erg met een menstruatie?</p><p>Zou ik dan toch zwanger zijn? Ik ben verder ook niet misselijk of last van mijn borsten. Maar je zou denken dat een gevoelige test die je 6dgn eerder al kan gebruiken dan wel 1dag voor NOD positief moet uitslaan toch?</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Groetjess dinie </p>

Hoi Dinie,
Ik heb vanaf 4 dagen voor mijn NOD elke dag getest met de early test van action. Pas op mijn NOD heb ik heeeel licht positief getest. Zo licht dat ik er best onzeker over was. Vijf dagen na mijn NOD was de streep zo dik als de controlestreep en kon ik het echt geloven. 
Verder had ik ruim een week voor mijn nod ook last van mijn rug en menstruatiekrampen... 
Ik zou het over een aantal dagen nogmaals proberen. Succes! 
Groetjes xx

Terug
Bovenaan