negatieve test, maar 2.5 weken overtijd

A

Anoniem

Guest
heeft iemand dit ooit gehad?
ik word liever nu ongesteld dan nog te moeten afwachten, zucht.....
de dokter zei dat ik nog een week moet afwachten en dan doen we daar de test.
ik ben al meer dan een half jaar van de pil af, dus dat kan het niet echt meer zijn.
wordt er wel heeeeel moe van zo die onzekerheid is zwaar klote.
en ik wil er niet aan denken, maar doe het automatisch toch.
een vriendin kwam gisteren doodleuk vertellen dat ze zwanger was.
en niet een klein beetje meelevendheid naar ons toe, ik heb nl al een miskraam gehad.
dat vond ik wel teleurstellend, ik snap wel dat ze daar niet echt over nagedacht heeft, maar toch... toen ik de miskraam had heb ik tegen haar ook gezegd dat ik het wel moeilijk vond te vertellen omdat zij ook bezig waren.
maja, niet iedereen is hetzelfde.
ik hoop dat die onzekerheid ophoud, ik moet nu nog een week afwachten tot ik ongi wordt. liever niet natuurlijk , maar dan wel een positieve test. en tja...... ik weet het nu even niet meer hoor

he meid,

kan me voorstellen dat je nu wel gewoon zekerheid wilt hebben. Dat wachten is ook maar niets. Ik zal voor je duimen dat je gewoon wel een positieve test krijgt.
En jammer hoor van je vriendin...helaas is niet iedereen even meelevend, maar waarschijnlijk is ze op dit moment gewoon even heel erg blij met haar eigen zwangerschap en is ze even jouw situatie vergeten. Als de vriendschap goed zit komt ook dit wel weer goed. Maar even doorbijten dan voor je.

En je weet dat je hier alles altijd kwijt kunt.

Succes,

Tamar

Hey Fiepke !
Tjonge, wat een onzekerheid zeg...ik had ook gezegt, laat die duivels maar komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Toch heb ik wel eens gehoord dat er na  3 weken pas positief getest was, dus het kan nog wel.
Ja en zo zie je maar niet iedereen denkt om andere mensen.
Ik heb, dat we bezig waren om zwanger te worden van onze dochter, ook een vriendin gehad die heeeeeel blij kwam vertellen dat ze zwanger was, (is niks mis mee hoor, zou ik ook doen), maar zei dat ze wist dat we al 1,5 jaar bezig waren en dat ik het vast wel leuk zou vinden dat ze zwanger was.
Heb zei zich toen even vergist....vrezelijk jaloers was ik natuurlijk, maar heb het goed weten te verbergen, hoop ik.
Nou meid, hoop dat je snel zekerheid krijgt, zal in ieder geval voor je duimen.
Liefs van Miena.

Hoi Fiepke,

Vervelend dat van je vriendin.
Ook ik ben overtijd (tussen de 5 en 12 dagen, heb namelijk geen regelmatige cyslus). En heb al 2 negatieve testen. Heb verder geen klachten, alleen vanaf vandaag een beetje steken in m'n buik. Maar ik weet niet of dat van de naderende rode duivels komt. Ik hoop natuurlijk van niet. Baal erg van die onzekerheid. Als ik dan toch ongesteld moet worden, dan maar zo snel mogelijk.

Leef met je mee, succes

Yogo

Heeee Fiepke,

Ben jij weer terug?
Wel shit dat je nu al zolang moet wachten he.
Met mij gaat het wel redelijk; still trying..

Groetjes,

M3

Terug
Bovenaan