Negatieve test, maar geen menstruatie

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik hebben het al een hele tijd over zwanger worden, en deze maand besloten we het voor het eerst echt te proberen. Enorm spannend natuurlijk, maar vooral heel leuk!</p><p>In de periode tot aan mijn menstruatie heb ik mij anders gevoel dan normaal en ben ook wel wat misselijk met een opgeblazen gevoel. Ik wilde graag afwachten tot mijn NOD met testen en überhaupt om te zien of ik niet gewoon ongesteld zou worden, het is immers pas ronde 1.</p><p>Echter ben ik nu al een aantal dagen over tijd, maar de zwangerschapstest geeft steeds negatief aan en lijkt mijn menstruatie ook niet te komen (normaal gesproken merk ik dat al een aantal dagen vooraf door wat spotting).</p><p>Omdat dit allemaal erg nieuw is voor mij ben ik benieuwd of jullie dit ook wel eens meegemaakt hebben en wat jullie zouden doen? </p><p>liefs, </p><p> </p>

Nee ik ben inmiddels al bijna een jaar gestopt met de pil 

Nee nooit.. kan eigenlijk de klok er op gelijk zetten ? daarom vind ik het nu zo gek! 

Hoi hoi, 
Ik had dit ook de vorige ronde. Ik heb altijd een steady cyclus van 28 dagen en ik kan de klok erop gelijkzetten wanneer mn menstruatie zich aankondigd. Vorige maand echter ruim 3 dagen overtijd... helaas negatieve test(en). 
Ik denk dat er iets mis is gegaan met de innesteling en mn lichaam vertraagd reageerde. 

Succes met proberen! 

Ik had altijd een strakke cyclus van 28/29 dagen totdat ik zwanger wilde worden. Toen varieerde het ineens tussen de 21 en 36 dagen! Ook voelde ik allerlei dingen. Toen ik echt zwanger was voelde ik in het begin juist helemaal niets. Ik geloof er dus in dat als je het graag wilt je lichaam ook een loopje met je kan nemen. 

Hoii ik ben sinds april gestopt met de pil en had altijd een cyclus van 26 dagen en nu de laatste 2 maanden ook elke x overtijd 1e maand 2 dagen overtijd en de laatste maand 4 dagen en nu had ik dinsdag ongesteld moeten worden maar ben het nu nog niet vond het ook al zo vreemd omdat het altijd wel heel stabiel was

Hoi! Ik heb dat ook. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb kan ik niet exact weten wanneer mijn nod is. Heb deze keer mijn eisprong niet gevonden.. 
had vandaag een test gedaan en die was negatief. 
Had gister het gevoel alsof ik ongesteld moest worden maar dat is er dus niet.. misschien te vroeg getest of mn menstruatie is onderweg! 

spannend hè allemaal. Succes allemaal en hopen op knaltesten :)))

Hee meiden.
Hoe is het bij jullie afgelopen? Hier ook over tijd, zondag en woensdag negatieve test, maar nog steeds geen menstruatie. 
Kei lange cyclus, had ik eerder nooi ?
Snap er niks van..

Terug
Bovenaan