Negatieve test maar niet ongesteld

<p>lieve allemaal,</p><p>10,5 maand geleden ben ik voor de eerste keer moeder geworden. </p><p>Toen mijn dochter 5 maanden oud was heb ik mijn menstruatie weer terug gekregen. Mijn cylus was ook gelijk rekelijk hetzefde. </p><p>Nu zou ik op dit moment al 3 dagen ongesteld moeten zijn maar ik heb nog helemaal nergens last van. Mijn buik ziet er wel wat opgezet uit maar verder niets. </p><p>Ik heb 6 en 8 juni een zwangerschapstest gedaan (6 dagen vroeger vroeger te zien) maar die zegt dat ik nieg zwanger ben. </p><p>Heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn? </p><p> </p><p> </p>

Hey Dootje. Ik heb ook wel eens gehad dat mijn cyclus ineens 35 dagen was in plaats van 30. Ik zou het even afwachten en toch nog een normale test doen als je over een paar dagen nog steeds niet ongesteld bent. 

Liefs 

En heb je vandaag al een test gedaan? Misschien dat hij nu wel positief aangeeft? Anders kan het idd ook dat je cyclus dit keer wat langer is. Dat heb je soms

dank jullie wel! 
Ik heb net nog een test van Clearblue gedaan maar jammer genoeg nieg zwanger... 
Ik hool dat mijn menstruatie snel doorzet want dat wachtende gevoel vind ik maar niets

Terug
Bovenaan