Negatieve test maar niet ongesteld..

<p>Hoi allemaal,</p><p>Graag wil ik jullie advies over het volgende: Ik zit momenteel op dag 30 in mijn cyclus en ik heb op dag 15 en 16 een positieve ovulatie test gehad. Normaal gesproken heb ik een cyclus van tussen de 25 en 28 dagen, nooit langer! Ik heb vanmorgen op 14 dpo een test gedaan (Kruidvat  2v5) en die was overduidelijk negatief. Ik heb op dag 7 dpo en 8 dpo een heel klein beetje bruine afscheiding gehad. Momenteel wijst niks erop dat mijn ongesteldheid gaat beginnen.. ik heb gewoon doorzichtige/witte afscheiding. Is het verstandig om over een paar dagen nog een test te doen of is het bijna zo goed als zeker dat dit niet meer positief kan zijn? Ik probeer het wat los te laten maar ik vind het enorm lastig met deze onzekerheid.. </p>

Bedankt voor je reactie! Ja, ik gebruik de sensitesten en de clearblue testen. Ik had  die 2 dagen positieve sensitesten en een smiley op de clearblue. 

Ik zou ook nog eens testen. 
Ik wil je geen hoop geven, maar ik heb een soort gelijk mee gemaakt. Met een positieve ovulatie test gemeenschap gehad. In de menstruatieweek gaan testen (clearblue met indicator) deze was negatief. Dus dit dachten we dus ook.  Enkele dagen later wel een positieve test (trekpleister test)
Tijdens de eerste echo kwamen we er achter dat mijn cyclus dus ook langer was geweest dan normaal. Ons kindje werd jonger geschat dan was berekend. 

Terug
Bovenaan