Negatieve test maar nog steeds niet ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,
Ik dacht laat ik eens een nieuwe titel aanmaken die wat meer van toepassing is op mijn probleem nu.
Ik heb al veel reacties gehad maar alle reacties die me kunnen helpen zijn welkom.
Ik heb vandaag getest (op dag drie) maar de test was negatief.
Maar heb nog geen pijnen van ongesteld worden.
Heb getest met een test van huismerk van de apotheek.
Heb wel de klachten van zwanger zijn.
Veel last van afscheiding en steken in mijn lies en rug.
Snap er echt niets van.
Gr liselotte

hoi

Ik zou het over een paar dagen nog eens proberen joh zolang je rd er niet zijn heb je heel veel kans.ben je normaal regelmatig ong of niet? zal voor je duimen ik moet tot 22 mrt nog wachten   groetjes wendt

Hey Liselotte,

ik heb net gereageerd op die andere topic , wat vervelend meid.

mischien heb je een late eisprong gehad, bij mijn vorige zwangerschap teste ik eerst ook negatief paar dagen later pas positief. uitegerekende datum was ook later natuurlijk door late eisprong.

Ik heb nu ook steken in mijn buik en af en toe lage rugpijn, tijdens het slapen voel ik helemaal niks.

Nog geen last van gevoelige borsten, wel kleine steken en witte afscheiding heb ik ook, begon eerst met nattigheid daaronder en nu best wel wit.

Ik hoop zo voor je meid dat het raak is..........

Nora

Hoi Nora,
die klachten die jij beschrijft die heb ik exact.
Daarom vind ik het zo raar dat de test negatief was.
Gr liselotte

Ik zit nu in precies hetzelfde schuitje.

Ik ben al 8 dagen overtijd, geen ongi of tekenen daarvan. Gisteren een test gedaan en die was negatief.

Ik hoop dat we binnenkort wat meer duidelijkheid zullen hebben. (lees )

Ik las net dat jullie ook last hebben van wittige afscheiding. Kunnen jullie er ook draden van trekken (sorry). Ik heb dit al sinds m'n eisprong? Ik snap er helemaal niks meer van, en wacht met jullie mee.

Heel veel sterkte.

Liefs Mylene

Hoi iedereen, nog steeds geen ongi maar heb wel last van nattigheid van onderen.
Het is nu vanaf vandaag lichtbruin.
Geen bloed dus maar hele lichtbruine afscheiding.
Kan dit ook als je zwanger bent of zal mijn ongi toch komen.
Gr liselotte

hoi Liselotte,
ik heb bijna iedere maand die licht bruine afscheiding voordat ik ogni wordt. Ik ben echter na 9 mnd zwanger geworden (mk) en toen had ik het ook. Ik ging er die maand al helmaal vanuit dat ik dus niet zwanger was, maar toen bleek het toch zo te zijn. Zoals je ziet, er is geen peil op te trekken. Jammer genoeg kan ik je dus geen zekerheid geven. Succes met de spanning!
groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan