negatieve test, maar ook geen rode duivels

A

Anoniem

Guest
Hai meiden

Daar ben ik weer eens. Ik kan het forum toch niet helemaal loslaten,.... goed zeg dat er weer zoveel meiden zwanger zijn: GEFELICITEERD allemaal!

Ik zit alweer in ronde 11 en ben nu 1 dag over tijd. En dat is vreemd. Ruim drie weken geleden (2 mei) was ik voor het eerst bij de gyn en die vertelde me dat er al een dominant eitje was van 17mm wat naar verwachting binnen enkele dagen zou springen. Ik was in eerste instantie van slag, want ik zat pas op dag 6 van mijn cyclus! Ik heb toen ovulatietesten gebruikt en had op  dag 10  een licht positieve test. Omdat de tests op waren heb ik ze verder niet gebruikt, ervan uitgaande dat de ovulatie wel een of twee dagen later zou plaatsvinden. Echt veel later kon ook gewoon niet, gezien de grootte van m'n ei. Nu zit ik dus op dag 28, terwijl ik normaal een cyclus van 25-27 dagen heb. Gister voor het eerst getest met ClearBlue, maar zwaar negatief, niet eens een heeel licht streepje. Had wel het sterke  vermoeden  dat het raak kon zijn, maar mijn hoop is nu eigenlijk aan het vervliegen, want ik had dan toch op z'n minst een heeel vaag streepje moeten hebben? Ik hoor altijd dat de CB test zo gevoelig is. ....Mmm, paar dagen wachten dan maar. Ik las al Caro dat je in hetzelfde schuitje zit. Hoe is het nu met jou?

Grtjs cee.

Hoi Cee,

spannend zeg!

Zit nu zelf ook in ronde 11 en ga volgende maand voor het eerst naar de gyn. Heb de afgelopen 3 mnd ovulatietesten gebruikt en getemp. Deze maand een keer niet, misschien dat het helpt!

Goh ik hoop voor je dat het raak is joh!
Groetjes Janu

Nog even een vraagje; wat heeft de gyn allemaal gedaan/gevraagd de eerste keer?

Hoi Cee,

Ik zit inderdaad in hetzelfde schuitje als jou!
Heb nu 3 keer getest,2keer voor mijn NOD en toen ik 2 dagen overtijd was,maar allen waren negatief.
Ook ik had wel een vaag streepje verwacht!
Nu ben ik vandaag precies 1 week overtijd en ga zaterdag nog een keer testen,hopelijk zullen mijn vermoedens dan waarheid worden!
Ik weet wel dat er nog hoop voor ons is want Fiene1 had ook een negatieve test met 2 dagen overtijd,maar met 5 dagen was de test positief,dus wie weet?....
Het enigste wat we kunnen doen,helaas is afwachten!

Ik duim voor je dat de test snel positief is en dat jij ook een wondertje in je buik zult hebben,dat heb je nu wel eens verdient!

Succes en sterkte met het wachten!

liefs Caro

Hoi Cee,
De hoop nog niet opgeven hoor!! We duimen voor je dat het toch raak is

Hoi Cee en ook meteen Caro..

Ondanks de nega testen toch nog heel spannend voor jullie hoor!!
Toch wel een heel duidelijk voorteken geen ongi.
Geef de hoop dus niet op want er zijn ook velen die een stuk later pas positief testen!!
Kijk maar naar mama Loes en Fiene!
Succes! De duimen zijn weer aan het werk!

Liefs Linnepinnie

Hoi,
Een negatieve test wil niet direct wat zeggen.
Bij de zwangerschap van mijn dochter was de test pas na een week positief !
( ondertussen had ik al heel wat testen gedaan). Mijn verloskundige zei dat de innesteling soms wat langer kan duren, vandaar in het begin die negatieve test.

dag meiden

dank voor de lieve woorden  en de opstekers,.....

maar helaas ...... ik ben vanmiddag weer ongesteld geworden

ik ben heel erg verdrietig, want ik had echt hele goede hoop dit keer!  Alle symptomen  (gevoelige borsten/tepels, veel afscheiding, met vlagen misselijk gevoel, rare kriebels   etc etc etc etc) maar het heeft weer niet zo mogen zijn -snik.

Caro, ik las dat ook bij jou de rode duivels op bezoek zijn, wat een teleurstelling he?
Ik snap helemaal je gevoel.

Ik heb al kiloos chocolade gegeten, maar het mag dit keer (nog) niet baten. Ik voel me nog steeds kl*te. Maandag ga ik weer naar de ha, we gaan de verdere procedure met de gyn opstarten.

Meiden, ik hoop dat het bij jullie snel raak zal zijn. Dat wachten en elke maand weer die teleurstelling is iets wat je niemand toewenst

grtjs, cee

Terug
Bovenaan