negatieve test na 5 dagen na NOD altijd betrouwbaar?

Hallo meiden,

Graag zou ik het volgende aan jullie voorleggen. Ik heb een hele regelmatige cyclus. Ik ben nu al 5 dagen over tijd. Vanmorgen een test gedaan maar die was duidelijk negatief. Nu zijn er dus 2 opties:
1) Ik ben toch een keer onregelmatig ongesteld
2) Er is nog niet genoeg HCG in mijn urine.
Heeft iemand optie 2 wel eens meegemaakt? Dat je wel zwanger was maar dat het dus een paar dagen niet aangetoond werd door de test? Ik heb wel steeds steken enzo in mijn buik, maar verder geen zwangerschapstekenen vind ik zelf. Wel soms beetje lichtbruine afscheiding, maar dat is heel weinig. Het voelt gewoon al een week alsof ONGI komt. Nou, graag jullie commentaar. Nogmaals ik denk niet dat ik zwanger ben maar je hebt zon behoefte aan duidelijkheid he...Ik kan niet wachten tot ik ongi ben dan weet ik tenminste dat ik niet hoef te twijfelen aan testen en dat die me de volgende periode echt een zekr antwoord kunnen geven. Thanks girls!
Boogschuttertje
 
je zou zeggen dat het wel betrouwbaar moet zijn.
ik had 3dgn na mijn nod getest en dat was ook negatief...een week later was het pas positief.
ik wens je veel succes.
gr. sandy
 
Optie 1 is waarschijnlijker, maar optie 2 komt volgens mij wel voor.
Ik ben bang dat er op dit moment nog geen zekerheid te geven is, het enige wat je kunt doen is nog een paar dagen afwachten en als je ongi uitblijft toch nog een keer testen.

Overigens had ik in het begin van mijn zwangerschap ook steeds het gevoel dat het weer niet gelukt was (buikpijn etc), dus die steken in je buik zeggen ook niet alles...

N.
 
Het is inderdaad mogenlijk dat de test negatief antwoord terwijl je wel zwanger bent maar de kans is inderdaad heel erg klein. Ook ik geef je het advies om het even aan te kijken. Mocht je echt niet kunnen wachten kun je altijd langs de huisarts gaan...
 
Mijn eerste test was positief (maar heel vaag) voor de zekerheid nog een test van predictor gedaan negatief na 2 dagen nog een predictor ook negatief, dezelfde dag een clear blue test die was gewoon onwijs positief!! Voor de zekerheid na een aantal dagen nog een keer weer positief. Dus het kan wel degelijk, en steken zeggen inderdaad niet alles, mischien moet je morgen nog maar een testje doen, succes!
 
Hallo meiden,

Heel erg bedankt voor jullie feedback. Ik ga er nog steeds niet vanuit dat het echt zo is, maar ik weet nu dat de kans er ieder geval wel een beetje is.
Ik denk dat ik over een week weer test, (met CB ; uit jullie verhalen t horen is die het beste). En wie weet...het is gewoon zoveel gedoe want je denkt er steeds aan en je zeult overal tampons mee naartoe...Nou erg bedankt meiden voo jullie ervaringen.
 
Terug
Bovenaan