Negatieve test na NOD

<p style="text-align: left;">Hoi dames,</p><p>Afgelopen maandag had ik ongesteld moeten worden maar tot op de dag van vandaag is dat niet het geval. Ik ben in mijn leven nog nooit een dag overtijd geweest. Sinds ik in mei gestopt ben met de pil steeds een cyclus gehad van 29,27,29. Vandaag is dag 34. Voel een aantal dagen wel van die gekke steekjes en krampjes maar die lijken niet op menstruatiekrampen...</p><p>Vanmorgen een cb test gedaan: zo negatief als het maar zijn kan. Huilen staat me nader bij dan het lachen. Ik denk dat ik altijd een late eisprong heb dus misschien te vroeg getest? Wat zouden jullie nu doen? Zondag of maandag testen? </p><p>Liefs! </p>
 
Ik zou over een aantal dagen nog eens testen. Ik heb pas toen ik anderhalve week overtijd was positief getest. Nu bijna 32 weken. 
Dat je nu negatief test hoeft dus niet te betekenen dat je niet zwanger bent, misschien is je hcg nog te laag. 
Succes!
 
Hee, 
Ik kan mij voorstellen dat je het huilen nader bij staat dan het lachen. Probeer inderdaad over 3 of 4 dagen nog eens te testen, maar ik weet dat het moeilijk is om nog zo lang te wachten. 
Zelf had ik dinsdag ook ongesteld moeten worden, maar tot nu toe is m'n ongesteldheid uitgebleven en heb ik vanmorgen nog negatief getest. 
In juni heb ik een miskraam gehad met 11 weken en ik hoop weer snel zwanger te mogen zijn. Ik zal met je mee duimen. 
 
 
Terug
Bovenaan