Negatieve test op NOD

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi,</p><p>Vandaag is mijn NOD. Vanochtend heb ik gestest met een extra vroege test van Sensitest. Deze is helaas negatief.</p><p>Iemand van jullie ervaring met negatief testen op NOD met vroege zwangerschapstesten?</p><p>Groetjes D</p>

Heb vandaag nod maar durfde niet te testen ? hoe weet je zeker dat dit je nod is, heb je ovulatietesten gedaan? Wellicht toch nog een dag of 2 wachten, bij een late innesteling is er misschien nog te weinig hcg aangemaakt om het aan te geven ☺️ Spannend meis!

Ja, ik ben heel regelmatig altijd. En heb ovulatie testen gebruikt. Kan haast niet anders dan dat ik vandaag ongesteld had moeten worden.
Zo lastig he, dat wachten.
Waarom durfde je niet te testen?
Groetjes!

Omdat dit precies is waar ik bang voor ben, een negatieve test en geen menstruatie ? ik ga morgen testen denk ik, dit is onze 14e maand zonder pil, 3e ronde letrozol 2,5mg ivm pcos.. ovulatie gevonden met testen net als de voorgaande maanden maar toch bang dat het niet zo is of niet zichtbaar ? wanneer ga jij weer testen?

Ik ben benieuwd naar jouw test van morhen! Zo spannend! 
Ik ga overmorgen weer testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Ik doe het dan om de dag. Maar ik moet eerlijk toegeven, dat ik het ook zomaar morgen weer kan doen haha. Ik vind dat wachten nog erger dan een negatieve test geloof ik.
Dit is onze 1e ronde na het verwijderen van mijn spiraal. Ons 1e kindje is door de pil heen gekomen. Ook in de 1e strip na mijn spiraal verwijderen. Zij is nu 2 :)

Omg het is eindelijk echt gelukt!!
https://www.mupload.nl/img/ua4js24jivgm3.jpeg

Wauw! Gefeliciteerd!  Echt super leuk!
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Morgen maar weer testen..

Terug
Bovenaan