Negatieve test op week 7

<p>Hallo allemaal</p><p> </p><p>ik heb een vraag, ik voel me echt op en top zwanger. Ben niet ongesteld geworden zit nu oo dag 22 overtijd. Maar de test blijft negatief. Zijn nu bijna een jaar bezig om zwanger te worden. Mijn vraag is of jullie dat ook wel is hebben meegemaakt? Negatieve test toch zwanger. </p><p> </p><p>Liefs Rozemaryn</p>

Hoi!
ikzelf heb dit nooit meegemaakt, had altijd al een halve week voor mijn nod een licht positieve test in handen..
22 dagen over tijd lijkt me erg lang voor een negatieve test.. dan zou het hcg toch echt al aanwezig moeten zijn denk ik..
misschien een bezoekje brengen aan de huisarts?
veel succes! 

Hoihoi, 
Hier een beetje hetzelfde schuitje.
Wij zijn ook nou ong 13maanden bezig om zwanger te worden. Mijn cyclus is de eerste 11maanden tussen de 29 en 32 dagen geweest.
Afgelopen februari was het ineens 44dagen.
Maart 31 dagen en nu April inmiddels op 48dagen.
Meerdere testen gedaan allemaal negatief.
Zojuist een ovulatieteat gedaan omdat ik morgen mijn ovulatiedag moet hebben maar niks, noppes, nada!  Helemaal niks.
Wat kan er aan de hand zijn?  
Zowiezo aanstaande maandag de huisarts bellen.

Gr.

Hoi allemaal,
Ik heb ook ongeveer hetzelfde probleem. Ik ben nu 21dagen overtijd maar ik test nogsteeds negatief. Ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben. Me buik voelt anders aan. Krijg vaker buikkrampen en heb een spanning in m buik alsof ik pas buikspieroefeningen heb gedaan. 
Mijn partner en ik willen graag een kindje. Maar het is lastig on het niet zeker te weten.

Ik had dit ook, 22 dagen over tijd en op dag 23 ongesteld geworden. En de maand daanra zwanger geworden ;) succes met de onzekerheid

Hi,
ik had bij mijn eerste zwangerschap meteen na 1 dag overtijd een knal positieve test in handen bij deze zwangerschap pas na 2weken 2,5weken overtijd een positieve zwangerschap test daarvoor altijd negatief zelfs bloedtest bij de huisarts gaf negatief aan
Xxx

Ik testte pas op dag 52 positief. Ik had ook helemaal geen zwangerschapssymtomen. Op dag 52 was het een heeeel licht streepje op de test van action. Digitale clearblue gaf wel duidelijk aan : zwanger 1-2 weken. Mijn ovulatie was blijkbaar gewoon super laat. Ik was ook ziek (griep) geweest in die maand. 

Het kan dus wel.. heel veel succes! 

Ik ben dus niet alleen.. 
zit nog steeds te wachten, dag 32. Kwaaltjes blijven, vooral erg moe zijn. Rare lage rugpijn. 
Ik loop al bij de gynacoloog, had een afspraak staan om bloed te prikken op dag 3 van mijn ongesteldheid. Om te kijken naar verschillende dingen. (Hier voor ook al 2 maanden niet ongesteld geworden pas op dag 75 vandaar) maar als ik het niet zou worden zou ik pas op week 6 overtijd weer moeten bellen voor een vervolg afspraak van hoe nu verder.. (duurt mij allemaal te lang natuurlijk) 

zit zo in 2 strijd. Geen positieve test maar ook niet ongesteld. Je blijft er dan zo meebezig en dat is natuurlijk ook niet goed :( 
wou het even kwijt. 

Terug
Bovenaan