Negatieve test , toch zwanger ?!

A

Anoniem

Guest
<p style="text-align: left;">hi meiden , </p><p>Ik ben sinds januari gestopt met de pil, direct regelmatige cyclus van 26 dagen. Vorige maand , 4 dagen overtijd , en toen op de 4e dag bloed. 1 dagje, en dat was het. Ik bleef me echter raar voelen dus testen maar ! Ja hoor 2 verschillende testen beiden positief !!! </p><p>Om nogmaals te bevestigen nog een test gedaan van clear blue en deze zei : niet zwanger. Okee heel bijzonder. </p><p>Nog een paar testen , allemaal negatief. </p><p>Nu ben ik inmiddels 5 dagen overtijd. Heftige menstruatiekrampen gehad afgelopen dagen maar geen rode duivels te bekennen. </p><p>Afgelopen dagen amper afscheiding, maar sinds gister moet ik zowat een inlegkruisje in zoveel witte vloed ( sorry voor t vieze praatje ) </p><p>ik heb ook continue een honger gevoel, maar wanneer ik wat eet, smaakt het me niet. Mn darmen rommelen wel wat en voel rare plopjes in mijn buik. </p><p>Omdat ik bij de eerste positieve test meteen de vk gebeld had, heb ik hem ook weer afgezegd omdat alle testen negatief geven. </p><p>Nu moet ik morgen toch nog komen , voor een echo om te kijken of er eventueel toch een zwangerschap is !!! </p><p> </p><p>Heeft iemand dit ook mee gemaakt ??</p><p> </p><p>liefs </p>

In principe zou je gewoon denken dat je zwanger bent omdat je al positief gestrest hebt, heb je die negatieve testen wel gedaan met ochtendurine? Dan heb je de hoogste concentratie hormonen om te meten. Spannend voor je, morgen uitsluitsel!

Om eerlijk te zeggen, eigenlijk geen ochtend-urine. Ik ben er van uit gegaan dat die testen het ook gewoon in de middag zouden doen. 
Mij weet inmiddels dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden. Word heel onzeker hier van !! 

Kan helaas heel goed ontpillen zijn..  weet er zelf alles van. Me lichaam maakte me echt gek. Lijkt soms dan net alsof je zwanger bent alleen heb ik zelf nooit positieve testen gehad dus dat is raar! 
Xxxx

Maar is dat niet een beetje laat ..? Ik had inderdaad de eerste maand ook overal last van, maar wel gewoon regelmatige cyclus. 
Dankjewel meiden voor snelle reactie, heel fijn. Zal jullie op de hoogte houden. Ik haat t als er een topic word aangemaakt en je nooit leest hoe t af is gelopen haha. 

X

Hii
ik denk dat je inderdaad het beste even bij de verloskundige kunt langsgaan. Die kan als enige zeggen hoe het echt zit maar ik had ook eerst heel veel negatieve testen en testte uiteindelijk 10 dagen na NOD pas positief. Dus je weet het maar nooit! 

Terug
Bovenaan