A
Anoniem
Guest
<p style="text-align: left;">hi meiden , </p><p>Ik ben sinds januari gestopt met de pil, direct regelmatige cyclus van 26 dagen. Vorige maand , 4 dagen overtijd , en toen op de 4e dag bloed. 1 dagje, en dat was het. Ik bleef me echter raar voelen dus testen maar ! Ja hoor 2 verschillende testen beiden positief !!! </p><p>Om nogmaals te bevestigen nog een test gedaan van clear blue en deze zei : niet zwanger. Okee heel bijzonder. </p><p>Nog een paar testen , allemaal negatief. </p><p>Nu ben ik inmiddels 5 dagen overtijd. Heftige menstruatiekrampen gehad afgelopen dagen maar geen rode duivels te bekennen. </p><p>Afgelopen dagen amper afscheiding, maar sinds gister moet ik zowat een inlegkruisje in zoveel witte vloed ( sorry voor t vieze praatje ) </p><p>ik heb ook continue een honger gevoel, maar wanneer ik wat eet, smaakt het me niet. Mn darmen rommelen wel wat en voel rare plopjes in mijn buik. </p><p>Omdat ik bij de eerste positieve test meteen de vk gebeld had, heb ik hem ook weer afgezegd omdat alle testen negatief geven. </p><p>Nu moet ik morgen toch nog komen , voor een echo om te kijken of er eventueel toch een zwangerschap is !!! </p><p> </p><p>Heeft iemand dit ook mee gemaakt ??</p><p> </p><p>liefs </p>