Negatieve test, toch zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ik ben behoorlijk in de war. Ben overtijd, heb pijnlijke borsten/tepels, ben met vlagen misselijk. Net getest, negatief. Snap er helemaal niks van.
Nu was het wel een merkloze test en zeeeer goedkoop, maar toch.
Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik zet dit ook op de zwangerzijn site, wil echt zo veel mogelijk info...

Dank jullie wel lieverd,
Groetjes

Hoever ben je al overtijd

Heb hier op deze forum al meer gehoord

dat de test negatief was en dat ze dan

toch zwanger zijn

maar ook andersom

gr natasja

Hoi!

Het enige wat je kunt doen is; afwachten en over een paar dagen nog een keer testen... Misschien dat er nog te weinig HCG in je urine zit, waardoor de test nog negatief aangeeft....

Is je cyclus normaal heel regelmaltig...?? (omdat je zo in spanning zit.....)
Ik zit in hetzelfde schuitje eigenlijk als jij..., ben 4 dagen over tijd... en heb een paar dagen geleden ook negatief getest... Ook met hele goedkope trouwens (van internet), dat maakt niet uit hoor; tegenwoordig zijn al die testen prima... (in het ziekenhuis gebruiken zo ook de simpelste test-staafjes)
Ik heb alleen normaal gesproken niet echt een heel regelmatige cyclus... dus ik heb nu zoiets van; het zal van de week wel komen..., al blijf ik hopen dat ik gewoon te snel getest heb natuurlijk.....

Houd er rekening mee dat je lichaam je heeeel goed voor de gek kan houden.... Probeer dus niet al te veel af te gaan op de klachten die voelt... Probeer nog een paar dagen af te wachten  en test dan nog eens (eens in de 2 a 3 dagen verdubbeld de HCG waarde..)

Ik Hoop voor je dat het raak is!!!!!

Succes!

Hoi

Ik ben nieuw hier.
Maar ik heb hetzelfde. Ik ben 15 dagen overtijd en heb al meerdere malen een test gedaan. Negatief helaas.
Ik voel me niet véél anders, maar ben toch af en toe misselijk.
Ik heb altijd een erg regelmatige cyclus, maar ben nu de kluts een beetje kwijt.
Kan het zo zijn dat als je normaal gesproken een regelmatige cyclus hebt, dat je spontaan opeens een onregelmatige cyclus krijgt?

groetjes Angelique

als je echt het gevoel hebt dat je zwanger zou kunnen zijn, ga dan gewoon even naar de huisarts met wat ochtendurine. De testen die huisartsen gebruiken zijn heel goed en betrouwbaar. Ik zal voor je duimen!!

Thanks dames,
Ik ben nu 3 dgn te laat.  Ook zo'n goedkope test, dus ga vd week maar
gewoon weer over op clear blue.
mocht het nog niet zo zijn ga ik wel even naar de huisarts.
ik houd jullie op de hoogte en blijf svp duimen voor me

groetjes

Terug
Bovenaan