Negatieve test, toch zwanger???

Hallo dames,
Ik ben behoorlijk in de war. Ben overtijd, heb pijnlijke borsten/tepels, ben met vlagen misselijk. Net getest, negatief. Snap er helemaal niks van. (2x eerder zwanger geweest, maar helaas nog kinderloos).....
Nu was het wel een merkloze test en zeeeer goedkoop, maar toch.
Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik zet dit ook op de zwangerworden site, wil echt zo veel mogelijk info...

Dank jullie wel lieverds,
Groetjes
 
Hoi Miranda,

Het kan zijn dat je toch zwanger bent en een negatief test hebt. Misschien heb je te vroeg getest en nog niet genoeg zwangerschapshormoon (volgens mij heet dat hcg) aangemaakt.  Probeer het over en paar dagen weer en volgens mij is clear-bleu een zeer betrouwbare test. Is wel wat duurder maar nogmaals heel betrouwbaar. Wat je ook kan doen is een bloedtest.

Succes en hopelijk heb je een positieve uitslag.

Groetjes Monique.
 
In principe is elke test die ze tegenwoordig verkopen betrouwbaar. Alleen de ene test is gevoeliger dan de ander. Dat wil zeggen dat je bij de ene minder HCG in je bloed hoeft te hebben dan bij de ander. Zo is de predictor dus helemaal niet gevoelig terwijl de testen van het Kruidvat en Trekpleister juist wel lekker gevoelig zijn waardoor je eerder echt duidelijkheid hebt. Zo zie je maar, een merk-test is dus niet altijd beter.   Al deze tests werken simpel, 2 streepjes (hoe vaag het 2e streepje ook is) betekent zwanger!

Hoe gevoelig de clear-blue is weet ik niet precies, hij is vooral erg duidelijk geeft een + of een - te zien. Dus er valt weinig te interpreteren.

Ik zou zeggen, haal een van deze testen en doe hem 's ochtend met je ochtendurine, daar zit het meeste hormoon in, dat werkt het beste. Toen ik net zwanger was heb ik wel  4 keer getest maar alleen de tests in de ochtend gaven een positief resultaat.

Heel veel succes,

Linda (nu ruim 37 wkn zwanger)
 
Hi dames,
Goh kan me niet voorstellen joh, Oh bedankt voor jullie reacties hihihihi...
We waren juist tijdelijk gestopt met het klussen om...
Ok, biologie heeft me geleerd dat voorvocht ook een mogenlijkheid tot
zwangerschap is (of verkeerd rekenen) maar stel je voor he... Ben je
maanden gericht aan het oefenen en dan.... Nee, zoveel bizar geluk
zullen we toch niet hebben??
Maar ik moet zeggen... krijg het niet uit m'n hoofd.

Ik ga woensdag of donderdag met Clear Blue digitaal testen. Dat geeft meer
duidelijkheid dan vage streepjes, want als ik staar naar zo'n test, zie ik
namelijk altijd een streepje (hoe bedoel je ik wil graag) hahahahaha
(ik ben 2x eerder zwanger geweest, helaas kinderloos, dus vandaar de
bekendheid met testen).

groetjes
 
Terug
Bovenaan