Negatieve test, toch zwanger ??????

Hallo meiden,

Weet iemand of het wel vaker voorkomt, eventueel zwanger te zijn, terwijl de testen negatief zijn. Ben nu inmiddels 11 dagen overtijd, maar volgens de testen ben ik echt niet zwanger. Heb er nu sinds vorige week 4 gedaan. En dat terwijl ik met Chlomid toch redelijk regelmatig ben. De vorige keren (4x) na IUI werd ik precies na 2 weken ongi. Begin nu toch wel erg moe te worden van het afwachten. Dus misschien toch maar een afspraak met de gyn. maken? Misschien dat dat wat meer duidelijkheid geeft. Misschien is 5 maal scheepsrecht.

Veel succes allemaal

Groetjes,

Marianne

Het komt voor dan mensen laat positief testen omdat het eitje wat bevrucht is in de eileider er max. 6 dagen over kan doen voordat het is ingenessteld. Vanaf de innesteling beginnen de hormonen pas met aanmaken namelijk.
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat jij niet zwanger bent want 11 dagen is wel erg lang en die testen zijn echt goed.
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
succes!
gr.Inge

Hoi Marianne,

Ik heb het ook gehad dat ik ondanks dat ik Clomid gebruik een week of drie overtijd was. Ik had toen de HSG test gehad en mocht pas na 3 maanden weer naar de gyn. Ik ging in die periode met vakantie dus bedacht ik dat ik wel na de vakantie naar de gyn zou bellen. Uiteindelijk bleek dat ik geen eisprong had gehad en heb ik meer tabletjes clomid gekregen.

Ik hoop voor je dat ik het mis heb, maar ik zou in ieder geval naar de gyn bellen.

Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan