negatieve test, toch zwanger??

A

Anoniem

Guest
zijn er dames die negatieve tests hadden (zelfs week na nod) en toch het idee hadden zwanger te zijn en dat ook bleken te zijn?

Hey Delmira,
Ja ik had dat.
Eerst twee negatieve testen en twee weken na mijn NOD een positieve test.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar het kan dus.
Afwachten dus maar!
groetjes

ik had het bij mn eerste zwangerschap, was toen 10dagen overtijd. Gisteren had ik een positieve test bij 6dagen overtijd

oh joepie, dat geeft weer hoop in donkere tijden... hahaha :) Dank je wel dames!!!

Hallo Delmira,

Ook ik wil je geen valse hoop geven...maar

Toen ik over tijd was en dacht zwanger te zijn testte ik de eerste keer ook negatief. Toen heb ik even een tijdje niet meer getest (omdat ik gwn aan de pil was en dus dacht dat er niets aan de hand was) 2 of 3 weken later heb ik weer getest omdat ik nog steeds niet ongi was en die was positief met clearblue (3 weken +)Helaas is deze zwangerschap uiteindelijk een miskraam geworden :( Maar we proberen het opnieuw (eigenlijk voor de eerste x)

Succes daar ;)

Liefs Jolien

Het kan zomaar. Een vriendin van mij is nu ook een maand zwanger,ze heeft veel testen gedaan en werd maar niet ongesteld. Toen naar de dokter geweest en daar werd met een speciale test aangetoond dat ze wel degelijk zwanger was!!!

Dus wellicht een bezoek aan de dokter??

Liefs Vic

ik ben bij de dokter geweest, maar die zegt gewoon dat ik dus niet zwanger ben. Ik had namelijk 2 dagen VOOR mijn nod 2 dagen lang wat bloedverlies. (wel vrij veel maar allemaal heel zwart... oud) Op de dag van mijn nod was het weer over. Wel steeds buikpijn, maar een negatieve test en een week later nog negatief. Vandaag zou ik (uitgaande van regelmatige cyclus, wat ik altijd heb normaal) mijn eisprong hebben. Ik heb nog steeds (sinds bloeding) buikpijn en vandaag ook migraine (heb ik ook met ongi en eisprong), maar het kan ook zijn omdat ik gister zoveel heb gejankt en ruzie heb gehad met mijn vlam, die toch uiteindelijk lijkt te kiezen voor zn ex (die dus toch niet zo EX blijkt te zijn) met wie hij ook kinderen heeft... Alleenstaand moederschap is niet mijn ideaal, maar ik zou er wel voor gaan. Een zwangerschap zou dus welkom zijn (ik ben nl al 36 en ben bang dat ik mijn hele sterke kinderwens anders voorbij zie gaan) Nu mijn relatie over lijkt te zijn, ben ik erg verdrietig. Moet ik weer "op zoek" en investeren in een nieuwe relatie voordat er verdere stappen kunnen worden gezet. Mijn eerste relatie is na 8 jaar stuk gelopen (hij wilde (nog) geen kinderen maar had uiteindelijk een andere vrouw zwanger gemaakt) en nu dus na twee jaar lijkt het weer over te zijn. Ik voel me eenzaam, moedeloos en soms... ja zelfs wanhopig... de klok tikt toch door...

Ik heb al wat meegelezen, ik ken iemand en die gaat nu in de molen om bewust zwanger te worden, maar dan zonder man. Is dat iets voor je. Als je het zo graag wilt???

Succes.

Terug
Bovenaan