Negatieve test vroege zwangerschapstest Kruidvat

<p>Hé dames, </p><p>vandaag (4 dagen voor NOD-10 januari) de vroege zwangerschapstest van Kruidvat gedaan met helaas negatief resultaat.</p><p>Nu hoop ik natuurlijk heel hard dat ik alsnog zwanger ben en ik later positief test. Ook weet ik dat dit naïef is en waarschijnlijk niet zo gaat. Ik heb geen symptomen die er op lijken dat ik toch zwanger ben. <br /><br /></p><p>Heeft er iemand van jullie ervaring met vroeg negatief testen en later alsnog positief testen?</p><p>dank alvast voor de reacties! </p>

Hey Susan, Ik snap je vraag! Ik heb namelijk precies hetzelfde. Dus ik lees graag even mee. Ik heb 10-1-20 ook mijn nod dag. Ik wilde eigenlijk ook een vroege test doen, maar ik denk soms dat dat helemaal niet kan. De innesteling is ±9 dagen na eisprong, dus zou dat in mijn geval 5-1-20 zijn (dag 1 was 13-12-19), dus lijkt het mij dat testen nu heel kort dag is?? Ik "denk" soms dat ik wel symtomen heb, maar of dat ook echt zo is, weet ik ook niet.... Ik heb hoofdpijn, ben moe en heb al 2 weken buikpijn. (Maar dit kan dan ook weer het effect van het ontpillen zijn?). KORTOM! SPANNEND! Iemand ervaring met een vroeg detectie test? Ik duim voor je mee! x

Hoi dames, 
Ik heb zelf geen early test gebruikt, maar wel gegoogeld destijds op wanneer ik EINDELIJK kon testen. 
Onderstaande blog vond ik erg spraakmakend als het gaat om early testen:
Https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/
Niet zelf geschreven hoor?, maar wel leuk om te zien hoe verschillende testen met dezelfde urine zo'n verschillend resultaat kunnen geven. 

Ja ik teste 4 dagen ervoor negatief en 1 dag over tijd positief en ik had ook geen zwangerschaps kwalen.. dus ik zou gewopn wachten tot de dag na je menstruatie had moeten komen :) succes

Dank voor de reacties dames. 

Inderdaad een interessante blog.
Hopelijk test ik het weekend alsnog positief.
 Myrte, ik duim voor je! 

Ik had op 10DPO een gevoelige test gedaan, deze was negatief. Op 12DPO weer een gevoelige test, weer negatief. Maar ik werd niet ongesteld.. Toen 1 dag na NOD pas een positieve test.. Maar echt een hele lichte streep en alle testen waren gevoelige testen..

Ik testen echt pas op mn nod altijd positief. 
Daarvoor was het altijd wit.
De Kruidvat 2 voor 5testen waren dat.
Laten we hopen  dat je over een paar daagjes nog positief test ?

Terug
Bovenaan