Negatieve test, wel overtijd? Weer miskraam?

Hallo allemaal,

Ik ben Mariska en zit op het zwangerworden forum. Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb 3 hele vroege miskramen gehad. 1 voor de geboorte van mijn dochtertje en 2 erna. Nu ben ik overtijd en heb een test gedaan 1 dag na NOD.
Die was duidelijk negatief. Aangezien ik altijd op tijd ben met menstruatie denk ik at ik weer zwanger ben, maar dat het weer misgaat.
Zou ik zo'n laag hcg kunnen hebben dat het vaak misgaat?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes Mariska

Hoi Mariska.

Ik snap wat je bedoelt. Ik had al 3 testen gedaan. (ik ben onregelmatig ongesteld). Toch had ik allemaal zwangerschapsverschijnselen. Ik dacht ook dat het vruchtje al was afgestorven voordat er genoeg hormonen in mijn lichaam zaten. Gisteren heb ik toch maar weer getest en dit keer had ik wel twee streepjes. Je eisprong kan 1 of 2 dagen later zijn als je een beetje gespannen bent of als je het druk hebt. Wat je kan doen is even een tampon inbrengen. Zit daar een klein beetje bloed aan dan is de kans groot dat je elk moment ongesteld wordt. Zo niet dan zal ik als ik jou was over een paar daagjes nog een keertje testen.

Liefs Petra

Hoi Petra,

Ik heb weer testen gekocht, maar vind het zonde om alles voor niks te gebruiken, dus ik wacht nog wel even af... pff wel irritant vind ik.
dank je in ieder geval voor je reactie (toch weer wat hoop nu)

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Heb je al wel zwangeschapsverschijnselen? Ik had dat namelijk wel en daarom vond ik het zo raar dat de testen tot 3x toe negatief waren. Ik begon helemaal te twijvelen aan mijn eigen lichaam. Normaal gesproken heb ik na mijn eisprong ook meestal een droge periode. Ik heb dan bijna geen slijmproduktie en dit keer merkte ik na het plassen dat er slijm aan het wc papiertje zat. Gek hè, waar een mens wel niet allemaal op let.

Ik hoop snel iets positiefs te horen.

Groetjes Petra

Hoi Petra,

Mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Dus ik ga de volgende keer 2 weken na NOD pas testen, als ik daarvoor al niet ongesteld ben. In ieder geval bedankt voor je medeleven!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan