negatieve test

<p>Halllo allemaal  </p><p>ik en mijn partner hebben besloten om aan kinderen te beginnen dus ben ik in november gestopt met de pil ik heb al elke maand rond de zelfde datum men menstruatie gekregen men evaluatie zijn 25 dagen mijn laatste menstruatie was op 07 december tot 12 december vroeger gestopt dan normaal ook wand heb die normaal 7dagen door nu niet na mijn menstruatie heb ik wel sommige dagen bruine afscheiding gehad?</p><p>ik moest ze dus 7 januari gekregen hebben maar ik heb ze niet gehad ik ben dus 18dage  overtijd ik heb al 2x een test gedaan 1 van kruitvat en 1 Claere bleu en alle 2 negatief ik voel me prima niet misselijk ofniet juist een gezwollen buik en gezwolllen borsten nu is mijn vraag wanneer is het beste om nog een test te doen? Moet ik wachten tot 7 feb om te zien of ze dan krijg of wat moet ik doen wegens de testen negatief zijn?</p><p> </p>
 
Ja idd zo snel na het stoppen kan je echt nog niks zeggen van je cyclus ik werd pas na 6 maanden ongesteld. Ga anders ovulatietesten doen dan weet je of je een eisprong hebt en dus ongesteld kan worden. 
 
Terug
Bovenaan