negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Heb vanochtend getest met clear blue. Helaas negatief. Had vanochtend weer af en toe ongipijn. Nu helemaal niets. Nog geen rode duivels. Heb zaterdag 5 mei, denk ik mijn ei gevoeld, erge steken in mijn buik. Iets wat ik voorgaande maanden niet gevoeld heb bij mijn korte cyclus. Dat is logisch want dan heb je ook geen eisprong. Het zou dus misschien kunnen dat ik zaterdag mijn nod pas  heb. Dat zou betekenen een cyclus van 31 dagen.  Op de bijsluiter stond dat je bij een negatieve test 3 dagen moest wachten en dan nog een test kan doen, dat zou dus zaterdag zijn. Afwachten maar weer dus, ik word er gek van!

Liefs, Lina.

Denk ook dat je te vroeg getest hebt.......

Zal voor je duimen

Heb zelf   met clear blue 1 dag na mijn NOD positief getest.

Het maakt je onzeker! Ik weet er alles van. Je zal inderdaad moeten afwachten en hopen dat je menstruatie uit blijft! Niet te zenuwachtig proberen te worden, want dat kan er ook voor zorgen dat je zelf je menstruatie uitstelt. Dat heb ik zelf een aantal maanden gehad.. heeeel frustrerend..

succes.. ik duim voor je
x

hoi

spannend he nou mischien nog tevroeg .
ik ben nu 6 dagenovertijd n zit ookal in spanning heb 2 dagen geleden getest en negetief
maar heb de ha gesproken en diezei dat het ook zeker nog tevroeg kon zijn dus??
nou ik hoop dat je snelpoitief test
groetjes linda

Wat kan dat ongelovelijk spannend zijn he.
Bij elk krampje en pijntje denk je "zou het nu dan toch".
Ik zal heel hard voor je duimen. Hopelijk dan toch een positieve test.

xx

hey

ik wilde even reageren ik heb een maand lang in het ziekenhuis bloed en urine testen gedaan of ik niet zwanger was nou de artsen daar zeiden van niet dat dat echt niet kon ik geloofde ze niet dus heb zelf een test gehaald en daar uit klam dat ik wel zwanger was achteraf bleek ik al zeker een maand zwanger te zijn dus het kan altijd de eerste paar keer niets uit komen en dat het dan toch zo is. heel veel succes gr

Terug
Bovenaan