Negatieve test

<p>hoihoi,</p><p>Ik slik de pil en ben normaal dus heel regelmatig ongesteld. Er kan wel eens een paar dagen later zijn maar ik ben nu voor het laatst 2.5 maand geleden ongesteld geweest. Ik heb 2 testen gedaan en deze zijn beide negatief. Toch heb ik het idee dat ik aankom en een beetje een buikje krijg. Mijn lichaam doet raar. </p><p>Komt dit wel eens voor? Ik wil niet meteen naar de dokter gaan omdat ik nog maar 18 ben. </p>

Ik zou toch maar wel even naar de dokter toe gaan. Het kan zijn dat je inderdaad zwanger bent maar het kan ook zijn dat er iets anders aan de hand is.

Snap dat je het vervelend vind om naar de dokter te gaan, maar ik denk dat dat de enige optie is om erachter te komen wat er aan de hand is.. heb je verder last van symptomen als misselijkheid oid?

Aankomen op zich kan ook je cyclus verstoren, al gaat het dan meestal omdat de hormonen verstoord raken, welke jij via de pil krijgt, dus het lijkt me eigenlijk dat er iets anders aan de hand is. Op zich zijn zwangerschapstesten redelijk betrouwbaar, maar ook als je niet zwanger bent is het natuurlijk gek als je cyclus ineens anderhalve maand langer dan verwacht uitblijft, zeker als je gewoon aan de pil bent.
Ik zou toch maar eens de huisarts bellen, en als je die niet vertrouwd met dit soort dingen (mijn huisarts op die leeftijd zat bij mn vader in het elftal, no way dat ik met hem anticonceptie/menstruatie dingen ging bespreken, beroepsgeheim of niet) kan je eventueel op zoek gaan naar een andere huisarts. 

Terug
Bovenaan