negatieve test

Hoi meiden,

Ik heb net weer eens een test verspild, bleh ! Vandaag dag 33 en voor de curettage had ik altijd een cyclus van 28 a 30 dagen. Maar de 1e ronde na de curretage heeft 65 dagen geduurd, dus ik was al bang dat het nog niet op orde was.

Vanavond gaan we gezellig met een groepje vrienden koninginnenacht vieren dus ik wilde even zeker weten of ik toch niet stiekem zwanger ben. Helaas, vanavond dan maar een lekkere borrel nemen hoor ! Het is niet anders, hopenlijk komt die ongi wel binnenkort en wordt het niet weer zo'n ontzettend lange cyclus.

Veel plezier iedereen op koninginnedag (of zoals ik de nacht ervoor !).

Liefs,
Luna

Hoi hoi,

Dan wordt t nu tijd om de gedachten weg te spoelen!! heel veel plezier en genietse

Maar ik hoop voor je dat alles weer snel op orde is want dat afwachten maakt je gek!

gr Merel

'm dan was vast meteen je avond aardig verknald. En de volgende maand duurt weer zo lang...
groetjes
Aagje
P.s ik moet nog 3 dagen wachten op mijn nod; 3 mei...Ik heb nu al weer de kriebels

He getverdemme Luna. Ik baal hiervan hoor. Jij natuurlijk nog veel meer. We moeten die cyclus van jou maar eens streng toespreken vind je ook niet?
Ik hoop dat je in ieder geval hebt kunnen genieten van koninginnenacht en dat jullie de moed erin houden!
Je hebt door die test nu natuurlijk wel een bepaalde zekerheid ook al is de uitkomst wat jullie niet hadden gehoopt.

Laat die ongi nu maar komen!!
Liefs Inge

Hoi Luna,
Ik werd donderdagochtend ongi en heb het ook lekker op een zuipen gezet: het enige voordeel dat zo'n negatieve test of ongi dan heeft! Op koninginnedag heb ik wel tot 14 uur de tijd nodig gehad om me weer een beetje mens te voelen, maar van de nacht heb ik genoten!
Heb jij toch een leuke avond gehad of overheerste de teleurstelling van de test?
Liefs, Kiki (van het oude forum, maar ik lees "stiekem" mee)

Terug
Bovenaan