negatieve test

hoi allemaal.
ik heb een test gedaan vanmorgen en negatief.ik ben 3 dgn overtijd en ik heb last van mijn borstenen pijn in mijn onderbuik en ik mijzelf getemparatuurd 37.1graden.ik ben nu nog niet ongi ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft.alles voelt als zwanger als jullie begrijpen wat ik bedoel.ik heb al een prachtige dochter van 2 jaar.en ik heb vorig jaar in de bouwvak ookm een miskraam gehad.ik was 13 wkn zwanger en met 15wkn heb ik een curretage gehad.ik leef met jullie mee op dit forum.

Hallo,

Zou het misschien kunnen dat je een late eisprong hebt gehad?
Ik weet nu net sinds vrijdag dat ik zwanger ben en deze test was positief op de dag dat ik ongesteld moest worden.
Maar bij mijn eerste zwangerschap (ik heb ook een dochtertje van 2 jaar) had ik pas een positieve test na bijna twee weken. En bij de vorige zwangerschap die is uitgelopen op een miskraam teste ik ook pas twee weken later positief.
En beide keren voelde ik me ook zwanger.
Dus het zou nog best kunnen.
Ik hoop voor je dat het raak is, en dat je binnenkort positief mag testen, ik weet hoe vervelend dit wachten is.

Succes, groetjes, Helena.

Hallo,

Ik ken hetzelfde probleem. Gisteren ook getest en negatief. en nog niet ongi. En heb ook last van borsten enz. Echt veel vergelijking heb ik niet. Omdat ik bij mijn eerste zwangerschap pas getest heb toen ik al 8 weken was en die was natuurlijk positief. deze zwangerschap liep echter wel uit op een mk. Ik weet ook niet wat ik nou precies die eerste weken heb gevoeld, ik was er niet zo mee bezig. En wat ik voelde vanaf het moment dat ik het wel wist, was te vergelijken met nu. Ergens heb ik stille hoop dat het toch raak is, maar aan de andere kant.. probeer ik mijzelf te beschermen en te zeggen, dat ik toch wel ongi wordt. Dus ik herken heel veel in je verhaal.

Heel veel sterkte en ik zal voor je duimen.

Groetjes,

Sweety

Terug
Bovenaan