A
Anoniem
Guest
Hoi, vanochtend getest en blijk dus negatief te zijn. Ik weet niet wanneer mijn NOD zou moeten zijn omdat de cyclus weer onregelmatig bezig is. En ik begin het een beetje somber in te zien. Ik ben er continu mee bezig, tegelijkertijd zijn er zoveel mensen in mijn omgeving zwanger geworden van hun eerste kindje. Daarnaast lijkt het ook alsof ik alleen maar baby's om me heen zie... Dus ik kan het ook moeilijk van me afzetten om er niet aan te denken.
Ben vanaf eind juli niet meer ongesteld geworden. Had gehoopt dat het eindelijk na een jaar wel 'raak' zou zijn. Ik weet dat ik positief moet blijven, maar pfff... wordt wel lastig.
Ik ga denk ik volgende week afspraak maken met de huisarts en hopelijk dat die mij kan doorsturen naar de gyn. Omdat mijn eigen huisarts afwezig is, moet ik naar een vervanger. Dat houdt mij ook een beetje tegen om te gaan.
Hoe gaan jullie om met teleurstellingen?
Ben vanaf eind juli niet meer ongesteld geworden. Had gehoopt dat het eindelijk na een jaar wel 'raak' zou zijn. Ik weet dat ik positief moet blijven, maar pfff... wordt wel lastig.
Ik ga denk ik volgende week afspraak maken met de huisarts en hopelijk dat die mij kan doorsturen naar de gyn. Omdat mijn eigen huisarts afwezig is, moet ik naar een vervanger. Dat houdt mij ook een beetje tegen om te gaan.
Hoe gaan jullie om met teleurstellingen?